Gjest Liiinn Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hej.. jeg har fått sti på øye, og jeg lurer på hva som hjelper mot d?? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 finn ut akurat hvor det er betent, sti er betennelse i roten til øyevippene dine. ta en pinsett og føl deg frem,,der det er mest ømt, tar du pinsett og napper ut det vippehåret. gi det noen timer og du vil føle deg bedre. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hva er "sti på øye"? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hva er "sti på øye"? lurer jeg også litt på.. ser ut som det er en betenelse. hadde jeg fått betenelse i øye har jeg stokke til legen tverdt. er et par tinger på kroppen jeg ikke tar sjangser med. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hadde jeg fått betenelse i øye har jeg stokke til legen tverdt. er et par tinger på kroppen jeg ikke tar sjangser med. Sti er ikke en betennelse *i* øyet, men i hårsekken til en eller flere øyevipper. Sannsynligvis ikke skadelig for øyet i det hele tatt, men litt slitsomt i lengden. Tror Audifreek sin løsning faktisk er det enkleste å gjøre her. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eller kjøp øyeskyllevann på apoteket, det har funket veldig bra for meg de gangene jeg har hatt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå