mopani Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har hatt problemer med min Ps2 de siste månedene.. Når jeg putter inn en cd kommer det opp Disc read Error. Jeg kjøpte nylig et nytt spill. NULL riper, ingenting.. Men, Disc read Error beskjeden kommer fortsatt opp. Så trykker jeg "Restart" maaaange ganger og prøver om igjen og om igjen, og plutselig så funker det.. Etter kanskje 20-30 forsøk.. Og da kan jeg spille spillet helt fint uten noen problemer.. Jeg har hørt at det kan være laseren som ikke klarer å lese CD-en.. Noen som har opplevd lignende, eller har noen tips?? Ps! Jeg veit at det ikke er cd'ene det er noe gærent med, selvom feilbeskjeden "Disc read error" kommer opp.. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er nok laseren. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Snu ps2 en opp ned å så prøver du å starte den. Kanskje leses spillet da Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Snu maskinen er en dusteløsning, men det kan funke ja... grunnen er da avstanden mellom plate og laser... Jeg tipper det er en dvd plate du prøver, og ikke en cd plate..?? Det er som oftest dvd leseren som blir slitt mest.. Test med en renseplate, hvis den ikke blir bedre da, så sender du meg en pm Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg prøver med et splitter nytt ps2 spill : Gta San Andreas Ikke brent eller lastet ned. Kjøpt i butikken Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg prøver med et splitter nytt ps2 spill : Gta San AndreasIkke brent eller lastet ned. Kjøpt i butikken Les hva jeg skriver da, LASEREN DIN ER SLITT, ELLER FULL AV DRITT, så du må prøve å rense den... hvilken versjon ps2 har du?? SCPH.....?? det står bak på maskinen Om spillet er kjøpt i butikken, eller er et backupspill, har ingentig og si så sant det blir brukt skikkelige plater Endret 14. november 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har Ps2 SCPH -35004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå