Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin stopper når registrering for vista kommer opp.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp bygget en pc som ikke funker (selfølgelig). Når jeg setter inni vista cd-en, og registreringsvinduet kommer opp så bare stopper skjermen. Det virker som det ikke kommer strøm til mus og tastatur.(Det gjortde det i BOIS)

Hovedkort: ABIT AN52, nForce 520, DDR2, Socket-AM2, SATAII, GbLAN, ATX, PCI-Ex16

CPU: AMD CPU Athlon 64 X2 5000+ Socket AM2 2.6GHz 2x512kB Boxed

Minne: TwinMOS DDR2 PC6400 1024MB CL5, 64M*8/16chip, 800MHz, 240pin

Skjermkort: XFX GeForce 8600GT 540M 256MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI, 540/1400Mhz

Strømforsyning: Hiper HPU-4S435, Silent 435W, 120mm vifte, 2xSATA, ATX, PCI-E, 20/24pin

Trenger hjelp ASAP!

Endret av willy_wonka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kraftig strømforsyning har du?

Strømforsyning: Hiper HPU-4S435, Silent 435W, 120mm vifte, 2xSATA, ATX, PCI-E, 20/24pin

Hva mener du med registrerings vindu?

Har du gjort alle instillinger riktige i bios?

Jeg har alle riktige innstillinger i BIOS. Fikk et verksted til å se på problemet, men de fant det ikke ut heller:S

Registreringsvinduet der man skriver inn navn, land osv.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...