ekwathne Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Prøver å formatere en HP dv6217ea. Når jeg booter fra xp cden går alt som normalt helt til jeg skal velge partisjon og harddisk. Jeg får beskjed om at den ikke finner harddisken og at jeg må sette den på plass igjen. Men tilbake i Vista fungerer alt av harddisk. Hva er galt? Hva skal jeg gjøre for å få formatert PC-en? Svar haster! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 kan være du må velge noe som heter "SATA opperation" i BIOS (Dell har dette problemet). Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ok skal prøve. Hvilken tast var det på bærbare for å starte bios? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 start PC så skal det vel stå? "press XXX to enter setup" Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Fant ikke noe "SATA opperation" i Bios jeg. Flere forslag? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hmm, jeg tror ganske sikkert at det er noe med SATA kontrolleren..men er dessverre ikke så flink med HP mere, er 4 år siden jeg jobbet med de maskina. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Merkelige greier dette her. Noen som vet noe om dette problemet? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 du må nok lage en diskett med driverne til sata kontrolleren, finner vanligvis disse driverne på produsentens nettside. Så må du trykke F6 helt i oppstarten av installasjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå