noob11 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg trenger to nye telefoner. Telefon 1: De viktigste kriteriene er at den har god batterilevetid og ikke blir for stor i bukselomma. Kan egentlige være ganske liten Jeg trenger primært en tale/sms telefon. Trenger ikke kamera, musikk, etc. Spiller ingen rolle om det er på telefonen eller ikke. Telefonen bør også ha en kalender (som forøvring ikke trenger å synkroneres med PC eller noe) Også greit om den ikke blir for lett ødelagt om jeg skulle miste den i bakken, eller av å ligge sammen med nøkler og div i lomma. Prisnivå... Kan godt være billig, og helst ikke noe særlig over 3000. (uten abonement). Har ikke lyst på bindingstid etc. Telefon 2: Den enkleste og billigste måten å få en astrix server (PC) til å kunne bruke GSM nettet. Om det er mobiltelefon eller et pci kort elns spiller ingen rolle. Eneste kravet er at det må være mulig å koble på mer enn 1 av typen. På forhånd takk for alle tips og anbefalinger Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hmm, skulle til og si Apple, men 6000,- uten abonemang er ikke noe for din pris. Motorola har noen spennende tynne lett brekkelige telefoner, som ikke koster skjorta, ta en titt på dem. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tynn telefon med god batteritid: nokia e51 Du kan også se på nokia 6300 og sony ericsson w880i En mobil som er tynn og fin men har dårlig batteritid er nokia 6120 classic Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Den Nokia e51 så ikke dum ut. Det gjorde ikke 6300en heller. Må sjekke de ut i butikk Takk for tipset. Noen som har noen tips til telefon 2: ? Enkleste og billigste måte å få en PC til å ha kontakt med GSM nettet. Tanken er å ha en måte å kunne ringe til PC-en min på, så jeg kan fjernstyre med enten tale eller tastetrykking. Telefon, eller addon kort spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå