SuXz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hallo og god kveld! Hva er leverings tid på spill man bestiller fra absoluttspill.no ? Bare lurer, bestilte nemlig CoD: 4 MW på lørdagen, og har enda ikke fått den i post kassa enda. Tror dere jeg får den i morra ? Takk for henvendelser =D Endret 15. november 2007 av DreamKiller Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har du ringt dem og hørt om den er sendt? Skulle vært hos deg på tirsdag hvis de sendte på mandag, da regner jeg ikke med at de sender ut på lørdager. Blir det sendt som brevpost eller har du mulighet for sporing? Ellers så heter det PÅ lørdag, ikke OM lørdag Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Har du ringt dem og hørt om den er sendt? Skulle vært hos deg på tirsdag hvis de sendte på mandag, da regner jeg ikke med at de sender ut på lørdager.Blir det sendt som brevpost eller har du mulighet for sporing? Ellers så heter det PÅ lørdag, ikke OM lørdag hmm, jeg får vel det da Spillet lå ikke i posten i dag heller gitt Spillet ble sendt som brev ja =) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har bestilt fra absoluttspill.no et par ganger, fått det i posten dagen etter. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Sendte mail til de, de sa at de ikke hadde spillet på lager når jeg bestilte og at nettsiden ikke var oppdatert da. Men de har de nå, får det i morra sa de - Dream4me/DreamKiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå