bjorna89 Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hallo. Vi skal ha skole LAN nå, jeg lurer på litt hvor mye strøm vi trenger. Jeg har ingen aning på hvor mange vi blir, men regner med 20/40/60. Strømmen på PC-en har i gjennomsnitt 350W, hvor mye trekker skjerm? ++ evnt høytalere,lading av mobiler. Vi har tilgang til el.skapet. Hva skal jeg gjøre? Har litt peiling siden jeg har gått gk elektro! Men trenger hjelp! Takk for svar : ) Endret 15. november 2007 av bjorna89 Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Vanlige er å beregne 1A på hver deltager. På en 16A kurs kan du da sette 14 personer max (men spre det på flest mulig kurser, fordel å ikke ha så mange på samme kursen, selv om det er mulig). Lenke til kommentar
superninja Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Veit ikkje med deg, men eg syns at det å regne 350 W i gjennomsnitt på kver PC blir vel litt i minste laget for dagens standard? Har sjølv 580 W og andre gaming PCar har vel ikkje så mykje mindre, om dei ikkje har meir. Regna med det er ein del gaming PCa som er rundtom på eit LAN og. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Veit ikkje med deg, men eg syns at det å regne 350 W i gjennomsnitt på kver PC blir vel litt i minste laget for dagens standard? Har sjølv 580 W og andre gaming PCar har vel ikkje så mykje mindre, om dei ikkje har meir. Regna med det er ein del gaming PCa som er rundtom på eit LAN og. Du bruker ikke 214124 watt selv om PSU-en din sier det. Det er komponentene i maskina som bestemmer hvor mye strøm som trekkes av nettet, og ikke PSU-en. Regn 1,5A per deltager, så skal dere være ganske trygge Lenke til kommentar
Kjetl0vb Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Vi regnet 1map per hodet når vi har hatt Lan, dette holder stort sett så lenge det ikke er STORE stereo annleg og slikt som skal brukes også.. Vi lagde ett strøm skap som delte opp 63amp i flere kurser med egene sikringer på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå