M-Gard Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Stonegard: Metallica: Trivium: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Dette er den festete metalllogoen ass fra DeathKillCryingAngel - Scream in the Unholy Night. Denne logoen får frem virkelig det ekstraordinere med bandet og jeg synes denne logoen er veldig unik og annerledes fra andre metalllogoer. Endret 4. mars 2008 av Gjest Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Logoen til Hieronymus Bosch er råfet! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dette er den festete metalllogoen ass fra DeathKillCryingAngel - Scream in the Unholy Night. Denne logoen får frem virkelig det ekstraordinere med bandet og jeg synes denne logoen er veldig unik og annerledes fra andre metalllogoer. Er denne laget på paint? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette er den festete metalllogoen ass fra DeathKillCryingAngel - Scream in the Unholy Night. Denne logoen får frem virkelig det ekstraordinere med bandet og jeg synes denne logoen er veldig unik og annerledes fra andre metalllogoer. Er denne laget på paint? Siden det er Trevakt som poster den, så vil jeg tippe ja. Aldri hørt om bandet heller. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Dette er den festete metalllogoen ass fra DeathKillCryingAngel - Scream in the Unholy Night. Denne logoen får frem virkelig det ekstraordinere med bandet og jeg synes denne logoen er veldig unik og annerledes fra andre metalllogoer. Flott laget! Lurte meg første gang. Endret 12. mars 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Den klassiske Metallica-logoen <3 Endret 8. mars 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette er den festete metalllogoen ass fra DeathKillCryingAngel - Scream in the Unholy Night. Denne logoen får frem virkelig det ekstraordinere med bandet og jeg synes denne logoen er veldig unik og annerledes fra andre metalllogoer. Flott laget! Takk <3 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Slayer,AC/DC og Aerosmith Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Min stemme går først til Deathspell Omega som knud nominerte. Perfekt symmetri, tekst og særpreg. Alt som skal stemme stemmer. Logoen deres har vært wallpaper kjempelenge. Den vekker virkelig glede. Hvis jeg kunne stemt en gang til må det vært enten Mayhem eller Death. Begge er fete som f.. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Opeth har den kuleste, ingen tvil..... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Opeth har den kuleste, ingen tvil..... E9 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Disse kan man jo ikke komme uten De beste jeg kommer på hvertfall...! Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Stonegard: Endelig! og litt ekstra: Endret 15. mars 2008 av Steinvakt Lenke til kommentar
someOen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Dette er den festete metalllogoen ass fra DeathKillCryingAngel - Scream in the Unholy Night. Denne logoen får frem virkelig det ekstraordinere med bandet og jeg synes denne logoen er veldig unik og annerledes fra andre metalllogoer. Slenger meg på denne. Vakker logo, selv om jeg aldri har hørt bandet. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Syns den der så ut som alle andre black metal logoene jeg... Hvit snirklete skrift med helt svart bakgrunn...! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Syns den der så ut som alle andre black metal logoene jeg... Hvit snirklete skrift med helt svart bakgrunn...! Den er laget i paint! Og den skiller seg markant fra de fleste svartmetalllogoer med sin blanding av snirklete tynne streker og hardere rettere mer tradisjonelle streker. Lurte både meg of flere andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå