Gå til innhold

Hvilket metal-band har den tøffeste logoen?

Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det meg eller er mange metal band veldig lite oppfinnsomme? Men, hvis jeg skulle velge en favoritt tror jeg det må bli Opeth, NIN sin er ikke dum heller, men er det et metal band da?

Må si meg enig med at Opeth har en kul logo..men liker KoRn sin og..mest fordi jeg syns det er genialt at han som skrev det skrev med venstrehånda :p og så ser den stilig ut da :yes:

Lenke til kommentar
Er det meg eller er mange metal band veldig lite oppfinnsomme? Men, hvis jeg skulle velge en favoritt tror jeg det må bli Opeth, NIN sin er ikke dum heller, men er det et metal band da?

Eg er enig i det, veldig mykje likhetstrekk mellom svært mange av dei.

For min del kunne dei godt vore litt meir oppfinnsomme.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal fortelle hvilken logo foreslått hittil jeg syns var mest stilig uavhengig av om jeg liker bandet eller ikke, stiller Emperor ganske sterkt:

Emperorlogo.png

Veldig flott hvordan de nesten får den andre halvdelen av logoen til å bli speilvendt av den første. Da tenker jeg spesielt på E-en og R-en. Det så bedre ut med det mindre forslaget postet tidligere, men.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal fortelle hvilken logo foreslått hittil jeg syns var mest stilig uavhengig av om jeg liker bandet eller ikke, stiller Emperor ganske sterkt

bilde

Veldig flott hvordan de nesten får den andre halvdelen av logoen til å bli speilvendt av den første. Da tenker jeg spesielt på E-en og R-en. Det så bedre ut med det mindre forslaget postet tidligere, men.

må si meg ganske enig. Har klodret den logoen på utallige skrivebøker opp gjennom årene.

Digger hvordan di har lurt en speilvendt "o" inn i bokstaven "m"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...