Kiruk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er det meg eller er mange metal band veldig lite oppfinnsomme? Men, hvis jeg skulle velge en favoritt tror jeg det må bli Opeth, NIN sin er ikke dum heller, men er det et metal band da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen av låtene har metalelementer, i alle fall. NIN er vanskelig å båssette i en sjanger uansett. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er det meg eller er mange metal band veldig lite oppfinnsomme? Men, hvis jeg skulle velge en favoritt tror jeg det må bli Opeth, NIN sin er ikke dum heller, men er det et metal band da? Må si meg enig med at Opeth har en kul logo..men liker KoRn sin og..mest fordi jeg syns det er genialt at han som skrev det skrev med venstrehånda og så ser den stilig ut da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er det meg eller er mange metal band veldig lite oppfinnsomme? Men, hvis jeg skulle velge en favoritt tror jeg det må bli Opeth, NIN sin er ikke dum heller, men er det et metal band da? Eg er enig i det, veldig mykje likhetstrekk mellom svært mange av dei. For min del kunne dei godt vore litt meir oppfinnsomme. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Se her da gutta, det blir vel ikke mer råbarskt en dette her? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis jeg skal fortelle hvilken logo foreslått hittil jeg syns var mest stilig uavhengig av om jeg liker bandet eller ikke, stiller Emperor ganske sterkt: Veldig flott hvordan de nesten får den andre halvdelen av logoen til å bli speilvendt av den første. Da tenker jeg spesielt på E-en og R-en. Det så bedre ut med det mindre forslaget postet tidligere, men. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvis jeg skal fortelle hvilken logo foreslått hittil jeg syns var mest stilig uavhengig av om jeg liker bandet eller ikke, stiller Emperor ganske sterkt bilde Veldig flott hvordan de nesten får den andre halvdelen av logoen til å bli speilvendt av den første. Da tenker jeg spesielt på E-en og R-en. Det så bedre ut med det mindre forslaget postet tidligere, men. må si meg ganske enig. Har klodret den logoen på utallige skrivebøker opp gjennom årene. Digger hvordan di har lurt en speilvendt "o" inn i bokstaven "m" Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) sunn o))) sin logo Endret 21. november 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) msg. Kommentarer? Endret 21. november 2007 av Kverkulf Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jævla umulig å lese, er det Finntroll? Endret 21. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er Finntroll ja. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Deathspell Omega sin var rimelig episk, men NIN og sunn o))) stiller også sterkt. Darkthrone har den tøffeste av BM-logoene, Emperor sin blir litt for mye stankelbein. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Gode gamle Twisted Sister: Og så Dio-logoen da, som visstnok kan leses som "Devil" hvis man ser logoen opp-ned. Heia 80-tallet! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Opeth Eleganse og stil. Windir Digger skriften. Darkthrone Matcher den iskalde og grimme musikken det er. Emperor Utrolig godt sammensatt, og skriften er orgasmisk. Og btw, så er ingen av disse favorittbandene mine. Endret 26. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Sunn O))) har stjålet sin med den er awesome. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Opeth sin logo er nydelig. Fineste O'en jeg vet om! Bruker denne som wallpaper på Macen (bare større oppløsning): Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må si meg enig med alle som har sagt Opeth. Delikat logo. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 gamle logoen til dimmu borgir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå