Programvare Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ganske simpelt. Jeg vil finne ut av hvilket band som har den mest populære logoen. Ikke stem på en logo bare fordi det er favorittbandet ditt og husk å begrunne svaret, med noe mer enn "jeg liker det". Og husk at maskot og logo er to forskjellige ting Det blir en poll etter hvert når vi har fått flere alternativer. Her er noen av mine favoritter: Darkthrone: Mayhem: My Dying Bride: Opeth: Slayer: Darkthrone: Fordi jeg digger at man må nesten vite hva det står for å kunne lese det og det passer jævlig godt til musikken. Svart og kaldt. Ingen nåde. Mayhem: Fordi den lyser av kaos og ev0lz My Dying Bride: Den passer ufattelig godt med musikken. Seigt, mørkt, depressivt, tungt. Bokstavene ser ut som er skrevet av en som skjelver elns og det kler den godt. Opeth: Mystisk. Man aner ikke hva dette kan være? Opeth... Første bokstaven ser snill ut på en merkelig måte, men de andre bokstavene er skarpe. Slayer: Skarpe og jævlige bokstaver. Ser ut som om det er skrevet lynraskt akkurat som Slayer skal være. Happy Diskusjon! Endret 14. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ulver En veldig eventyraktig og spennende logo som skiller seg litt ut fra de mer nekro logoene til mange andre band. Den ble brukt på begge Ulvers metalalbum og må dermed gjelde Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Wow, finst det ein ende på kor mange listetråder du skal lage, Metalheart? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Prøver du å overgå Savage-Garden? Endret 14. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Denne stiller ganske høyt på min liste i hvert fall. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Mange tøffe. Må ikke glemme Emperor da: edit: begrunne svaret: Episk,ond og skarp i kantene. Passer musikken perfekt Endret 14. november 2007 av Sitronade Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Enslaved Er jævla like disse logoene da men Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tsjuder! Sikkert pga symmetrien og geitene, I don't know. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Opeth og Ulver nevnt over har jeg selv sansen for, men for å bidra litt selv, Judas Priests logo: (Trenger den en begrunnelse? Dersom det må til, ville jeg si at den rett og ser "metal" ut. ) Endret 14. november 2007 av Dradd Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Når vi er inne på gamle metal band, accept Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Lumsk Cradle Of Filth Mayhem Korpiklaani Open Hell Endret 14. november 2007 av andyboy92 Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Er enig med han oppi her, Motörhead er klart milevis foran nærmeste konkurrent. edit: hmm, snaggletooth blir kanskje mer som en maskot, ja. Da står det mellom Motörhead og Iron Maiden! Endret 14. november 2007 av Suncurtain Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Opeth, enkelt. Nå er det vel snart nok alternativer til en poll, eller hur? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blir vel Mayhem fra min side, eller Immortal Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Opeth, enkelt. Nå er det vel snart nok alternativer til en poll, eller hur? Langt ifra! Det er alt for mange gode logoer, og mange av dem kan ikke sammenlignes. Det blir bare tøys å ha en poll på dette. For å plukke ut et par tilfeldige andre gode logoer: Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fet logo, og perfekt for tattis hvis man vurderer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå