Dodgethis- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei! Skl få meg ps3, og har en 1mbit linje, tror dere det går bra til å spille online? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 jeg har en helt standard adsl linje, vil si 2mb eller noe sånt.. spiller fint cod4 ,resistance og warhawk uten noe tegn til høy Ms eller ping:) så burde gå fint ja,.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 MS har vell ikke noe med nett å gjøre MS er vell mer med skjermen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 14mbit ned og 0,8 mbit opp.. Alt for litt upload dessverre.. Lenke til kommentar
psino Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ikke noe spesielt. Bare helt vanlig 100 Mbits-linje på meg. 1 Mbits for å spille online skal holde i massevis. Men det er ikke båndbredden ting kommer an på, det er latencyen (aka ping) (aka lag). Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ikke noe spesielt. Bare helt vanlig 100 Mbits-linje på meg. 1 Mbits for å spille online skal holde i massevis. Men det er ikke båndbredden ting kommer an på, det er latencyen (aka ping) (aka lag). Det er bra! Jeg ble nesten skremt bort når jeg hørte en kompis sa det ikke holdt! Uten nett gaming er jo litt av poenget borte:P Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 MS har vell ikke noe med nett å gjøre MS er vell mer med skjermen. Ka farsken ? Man angir ping respons tid i ms. Ms er tidsangivning på lik linje med sekunder, minutter, måneder, år osv. og er overhodet ikke forbeholdt skjermer. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 MS har vell ikke noe med nett å gjøre MS er vell mer med skjermen. på wow het det ms, der jeg har det fra:( latency da:p Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Akaraba, ikke hør på bebeluvs vrøvl. Du har rett i at høy "ms" angir høy ping latency. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ADSL 2+ 20/1 fra Ventelo for 399. Er så heldig at jeg bor ganske nærme sentralen og får full 20mbps. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 MS har vell ikke noe med nett å gjøre MS er vell mer med skjermen. Ka farsken ? Man angir ping respons tid i ms. Ms er tidsangivning på lik linje med sekunder, minutter, måneder, år osv. og er overhodet ikke forbeholdt skjermer. Håper for all del ping fortsetter å oppgis i ms, om man må ty til Ms slutter jeg å spille i alle fall. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg