siindre Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Følte for å dele med dere hva min Sony Ericsson K750i har overlevd i dag. Som sagt så skjedde det ett hendig uhell på sløydsalen. Jeg skulle gravere noe greier i dekselet på baksiden av mobilen min, da en klasse"kamerat" dultet borti meg, jeg borret rett gjennom mobilen! Jepp, rett gjennom. Hullet er like over kameralinsen og borret seg opp og gjennom IR-senderen. Funker den fortsatt? Visst pokker! Alt funker som bare det, untatt høytaleren foran. hehe. Med andre ord, jeg kan ikke høre hva som blir sagt i en tlf samtale Bilder: Foran Bak Closeup av hull, bakfra Closeup av hull, sett fra siden Hull sett ovenfra Closeup av hull, sett ovenfra Lenke til kommentar
Kopy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Boooring xD hadde vært noe hvis det var en Nokia N91 eller en Samsung D900i.. og hva skulle du gravere bak på dekselet?? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 I love my "Sony Ericsson K750i " ... Lenke til kommentar
siindre Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Skulle gravere ett nokså uproffesjonelt smilefjes. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) han skulle gravere "RIP", men så overlevde telefonen. Endret 14. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
siindre Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hehe. Men har forsikring, skal levere den inn. Får se hva de sier når jeg leverer den. "hva skjedde?" "øøøh, uhell med borr" Endret 14. november 2007 av siindre Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe.Men har forsikring, skal levere den inn. Får se hva de sier når jeg leverer den. "hva skjedde?" "øøøh, uhell med borr" hahaha, den var god! Lenge siden jeg har ledd så godt. Du kan nok like godt kjøpe en ny telefon i stedet for å lappe på den. Eller du kan bruke øreproppene som fulgte med. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) hahaha, den var god! Lenge siden jeg har ledd så godt. Du kan nok like godt kjøpe en ny telefon i stedet for å lappe på den. Eller du kan bruke øreproppene som fulgte med. Jepp, handsfree funker. Men siden jeg har forsikring med egenandel på rundt 200kr skal jeg prøve på det. Skal mest sannsynlig til byn i morgen og levere den inn, skal raportere om hvordan det går. Endret 15. november 2007 av siindre Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hahaha, den var god! Lenge siden jeg har ledd så godt. Du kan nok like godt kjøpe en ny telefon i stedet for å lappe på den. Eller du kan bruke øreproppene som fulgte med. Jepp, handsfree funker. Men siden jeg har forsikring med egenandel på rundt 200kr skal jeg prøve på det. Skal mest sannsynlig til byn i morgen og levere den inn, skal raportere om hvordan det går. Hehe jeg sier bare lykke til:) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå