Gå til innhold

Uhell i sløydsalen

siindre

Anbefalte innlegg

Følte for å dele med dere hva min Sony Ericsson K750i har overlevd i dag. Som sagt så skjedde det ett hendig uhell på sløydsalen. Jeg skulle gravere noe greier i dekselet på baksiden av mobilen min, da en klasse"kamerat" dultet borti meg, jeg borret rett gjennom mobilen! Jepp, rett gjennom. Hullet er like over kameralinsen og borret seg opp og gjennom IR-senderen.

Funker den fortsatt? Visst pokker! Alt funker som bare det, untatt høytaleren foran. hehe. Med andre ord, jeg kan ikke høre hva som blir sagt i en tlf samtale ;)

Bilder:

Foran

121811.jpeg

Bak

121815.jpeg

Closeup av hull, bakfra

121816.jpeg

Closeup av hull, sett fra siden

121818.jpeg

Hull sett ovenfra

121819.jpeg

Closeup av hull, sett ovenfra

121821.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe.

Men har forsikring, skal levere den inn. Får se hva de sier når jeg leverer den. "hva skjedde?" "øøøh, uhell med borr"

hahaha, den var god! Lenge siden jeg har ledd så godt. Du kan nok like godt kjøpe en ny telefon i stedet for å lappe på den.

Eller du kan bruke øreproppene som fulgte med.

Lenke til kommentar
hahaha, den var god! Lenge siden jeg har ledd så godt. Du kan nok like godt kjøpe en ny telefon i stedet for å lappe på den.

Jepp, handsfree funker. ;) Men siden jeg har forsikring med egenandel på rundt 200kr skal jeg prøve på det. :p Skal mest sannsynlig til byn i morgen og levere den inn, skal raportere om hvordan det går. ;)

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Jepp, handsfree funker. ;) Men siden jeg har forsikring med egenandel på rundt 200kr skal jeg prøve på det. :p Skal mest sannsynlig til byn i morgen og levere den inn, skal raportere om hvordan det går. ;)

Hehe jeg sier bare lykke til:) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...