troondd Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) . Endret 27. desember 2009 av troondd Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det er ikke annonsert noen ny versjon. Men enkelte, inkludert meg selv, tror Sony kommer til å lansere enda en "professional"-versjon med bakoverkompatibilitet og kanskje litt større harddisk etter hvert. Endret 14. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Personlig tror jeg Son kommer til å lansere 80 gb versjonen i Europa også. Var det ikke snakk om at Japan skulle få en 160 gb versjon? Er vi heldige kommer denne til Europa. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tror det var snakk om at det skule komme flere farger og. (Noe jeg selv ikke er helt fan av) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Personlig tror jeg Son kommer til å lansere 80 gb versjonen i Europa også.Var det ikke snakk om at Japan skulle få en 160 gb versjon? Er vi heldige kommer denne til Europa. Hva skal vi med det egentlig, når det er billigere å skifte den ut selv? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Personlig tror jeg Son kommer til å lansere 80 gb versjonen i Europa også.Var det ikke snakk om at Japan skulle få en 160 gb versjon? Er vi heldige kommer denne til Europa. Hva skal vi med det egentlig, når det er billigere å skifte den ut selv? Etter som jeg har hørt skal 160 gb komme med to hdmi porter og tre internett porter. Er bare rykter altså. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Etter som jeg har hørt skal 160 gb komme med to hdmi porter og tre internett porter.Er bare rykter altså. "The system was initially planned to have two HDMI ports, three Ethernet ports and six USB ports, though at E3 2006 this was later reduced to one HDMI port, one ethernet port and four USB ports, presumably to cut costs." Tror ryktene dine stammer fra 2001, Tom-i-hue Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tror vi får se PS3 i mange ulike versjoner de kommende årene. Lurer selv på når den nye nanobrikken blir satt inn. Men PS3 min skal være med gjennom alt, skal ikke byttes ut den:D Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Etter som jeg har hørt skal 160 gb komme med to hdmi porter og tre internett porter.Er bare rykter altså. "The system was initially planned to have two HDMI ports, three Ethernet ports and six USB ports, though at E3 2006 this was later reduced to one HDMI port, one ethernet port and four USB ports, presumably to cut costs." Tror ryktene dine stammer fra 2001, Tom-i-hue Ok, ble nesten litt flau nå Bet på 6 år gamle rykter liksom Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Når det kommer til lagring, hvorfor ikke bare denne? http://www.hardware.no/nyheter/harddisk/le...-5_tommer/44915 eller denne http://www.hardware.no/nyheter/harddisk/32..._baerbare/42359 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vet folkens, det er litt å putte inn en HD altså. Bare gjør det. Kjøp den billigste versjonen du finner og kjøp en mega hard disk. Der har du svaret. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Personlig tror jeg Son kommer til å lansere 80 gb versjonen i Europa også.Var det ikke snakk om at Japan skulle få en 160 gb versjon? Er vi heldige kommer denne til Europa. Hva skal vi med det egentlig, når det er billigere å skifte den ut selv? Det er veldig billig og lett for oss, men folk flest har ikke peiling, og kommer ikke til å begynne å skru på spillkonsollen sin. Man trenger ett tilbud for de ikke-tekniske også. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sikkert noen konsollfreaks der ute som aldri har rørt en PC's hardware og som sitter å venter på at Sony skal utgi en offisiell PS3 hard disk:P Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Funker ikke en vanlig ekstern harddisk(er)? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Funker ikke en vanlig ekstern harddisk(er)? Jo, men du kan ikke installere spill/demoer på dem, kun mediafiler, systemoppdateringer og themes hittil. Lenke til kommentar
Steingalen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg venter heller med å kjøpe ps3 til det er kommet en mini version av den. De bør klare det siden de klarte det med ps1, ps2, og nå psp... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tja, det er nokk litt tomrom i den, men ikke mye. Med tanken på at den har Blu-ray, tror jeg det blir vannskeligt. Men litt mindre er ikke for mye å håppe på. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er viktig med en grei brødboks i ny og ne:) Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Etter som jeg har hørt skal 160 gb komme med to hdmi porter og tre internett porter.Er bare rykter altså. Ah yes, disse kjente internett-portene "The system was initially planned to have two HDMI ports, three Ethernet ports and six USB ports, though at E3 2006 this was later reduced to one HDMI port, one ethernet port and four USB ports, presumably to cut costs." Tror ryktene dine stammer fra 2001, Tom-i-hue Njæ, det fløy rykter om dette for en måneds tid siden elns.. Tror det døde av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå