Gå til innhold

Reklame på dvd filmer.

Anbefalte innlegg

Sikkert flere her som har kjøpt DVD-er og fått reklame fra bl.a kims, m sjokolade og betson poker før filmen begynner.

Jeg har opplevd til og med at man ikke kan spole over dem, og noen ganger var det slik at de var på begynnelsen av kapittel en slik at hvis man skippet til kapittel to fikk man ikke med seg begynnelsen av filmen.

Siden dette er Norge vi lever i antar jeg at dette er lovlig, men jeg utrykker likevel min frustrasjon over dette her.

Er det riktig at vi skal betale for reklame? At vi skal bli tvinget til å se reklame når vi har valgt å se en film på et medium man slipper reklamepauser i? Og hvis dette er begynnelsen, hvor lenge er det til vi får reklamepauser i dvd filmer?

Argh.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dette har vært ett problem for meg også. Utrlolig plagsomt egentlig. Film er veldig dyrt fra før av og ikke nokk med det er det reklame som ikke går an å spole over. Lurer på hvor alle pengene havner når vi betaler gjerne 150kr for en DVD. La oss heller laste ned film. Enkelt og billig! - Og reklamefri! :)

Lenke til kommentar

De maser om at de taper så mye penger på nedlasting, men når du får ett bedre produkt gratis om du laster ned så er det kanskje ikke så rart folk gjør det.

Syns det er helt latterlig at de har slik reklame på ett produkt man har kjøpt.

Kjøper man en cd er det ikke reklamespor på den.

Enda en grunn til å laste ned film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...