Zattaxu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei, hørte på musikk i dag, da lyden forsvant. Lyden sto på fullt, men datt nesten helt ut, hvis det er helt stille i rommet, og lyden står på fullt, kan jeg høre at høyttalerne "visker noe". Jeg har ikke trykket på mute-knappen. Lyden sto på fullt, og dette skjedde helt plutselig. Er da lydkortet gått i stykker (synes bare det er så rart, at jeg fortsatt får bittelittegrannet lyd)? Takk for tips! (PC-en er en gammel FS Amilo V2000 pro) Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Beklager off topic, men jeg forventet meg en liten novelle om "den dagen lyden forsvant" ... hm hehe beklager Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Hmmm... Plutselig kom lyden tilbake senere på dagen, mens den forsvant igjen i dag. Noen forslag til hvorfor? (Begge gangene har endringene skjedd etter at PC-en har vært i hvilemodus og blitt transportert i ryggsekken). Lenke til kommentar
gigax Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 ;O Dette er spøkelseskladdens verk! Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Beklager off topic, men jeg forventet meg en liten novelle om "den dagen lyden forsvant" ... hm hehe beklager ;O Dette er spøkelseskladdens verk! Flott når man får gode og informative svar av dyktige HW-folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå