ZitHless Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Når jeg setter meg ned og skal spille nye spill som f.eks crysis, Hellgate: London og timeshift så låser spillet seg hele tiden og lukker seg, også får jeg en melding om "vpu recover"... Jeg har et Powercolor Radeon 1900gt med vannkjøling.. jeg lurer på om at kanskje det er rammen på skjermkorte, da jeg ikke har kjøling på det, pga GPU-blokka ikke dekk hele skjermkortet. Hva skal jeg gjøre? noen som har hadt samme prob eller? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hadde det samme problemet på mitt gamle x1900xt 512mb.. det kom i krevende spill, f.eks i Splinter Cell Chaos Theory fikk jeg dette stadig.. tror det kommer av varme, og som du sier, kansje av varm ram.. mitt var klokka til 662/774 Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg kan ikke klokke, får før mye artifacts i spill da! Endret 14. november 2007 av ZitHless Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 klokk ned da... Om du har oppdatert BIOS, skjermkort driver og oppdatert DirectX med November oppdateringen og problemet fremdeles er der, så kan problemet være ett defekte skjermkort. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Problemet er som du trur, at skjermkortet blir for varmt. Hadde før eit 9600SE som restarta seg når eg spelte gta.sa. Og sidan du har vannkjøling så må det nesten vera rammen som blir for varm. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) klokk ned da... Om du har oppdatert BIOS, skjermkort driver og oppdatert DirectX med November oppdateringen og problemet fremdeles er der, så kan problemet være ett defekte skjermkort. som sagt, så får eg IKKE klokka pga artifacts i spill.. kordan ska eg klokk ned, når den er på laveste? ............ Endret 14. november 2007 av ZitHless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå