|DeViL|| Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en ny PC med en AMD XP 2400+, Asus A7v8x Delux (GBLAN, VIAKT400), 2x 512 MB twinmos DDR DIM 333 MHZ Abit Geforce 4 Silsur og Et VApochill Kabinett.. Problemer er at jeg ikke får bilde på Skjermen og jeg har prøvd med 3 skjermkort 2x AGP og 1x PCI. Har tenkt å sende tilbake CPU men hva tror dere det er ER ganske sikker på at kjerna ikke er knust siden jeg ikke ser noe og jeg har ikke stramet så jævlig hardt.. Kan problemet være at jeg har tatt Heat conduction mather i socketen ( Vapochill Manuallen sa at jeg skulle det ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 du vet at chillcontrol'en "pauser" strømmen til hovedkortet inntil tempen har gått ned til -5 (standard), ikke sant? dette tar gjerne et minutt ++, og alle vifter og ting i kabinettet går som vanlig. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Kan nok godt være CPU, du ser ikke om kjernen er knust uten forstørrelsesglass. Samme skjedde til meg, skal ikke mye til=) kjøp deg lupe og se du! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Kan nok godt være CPU, du ser ikke om kjernen er knust uten forstørrelsesglass. Samme skjedde til meg, skal ikke mye til=) kjøp deg lupe og se du! trenger ikke lupe for og se det. ikke hvis du har slike øyne: :o det har jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå