Gå til innhold

Assassins Creed inntrykk, tips og triks

Aleksander-yo

Anbefalte innlegg

Dette sier gamespot om ps3 og xbox360 versjonene

There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection.

X360 kjører på native 1080p, mens PS3 kjører KUN på 720p. Noen som vet hvorfor? Dette irriterer meg kraftig!

Kan du si noe om lyden til PS3, er det DD5.1, eller kun et stereo lydspor der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xbox 360 versjonen kjører ikke på native 1080p.

Weird. Jeg så på coveret for 2 dager siden, og da stod det at den kjørte "720p/1080i/1080p". Dette bekrefter vel min teori ?? hehe

Nei gjør dessverre ikke det. Sony er bare flinkere når det kommer til å informere riktig.

http://www.makeyougohmm.com/20070929/4832/

La litt av teksten i spoiler nedenfor...

"And here is the truth in advertising

Microsoft, you need to do a much, much better job of clearly explaining on game boxes what is and isn’t native 1080p. There are literally dozens of upscaled 1080p titles on the Xbox 360 from the native resolution of 720p all marked deceptively — in my opinion, again, I’m sure the lawyers covered your butts — as 1080p. Yes, these games may support 1080p, but that’s not what many customers think when they see 1080p on the back of the game box and make a purchasing decision."

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Ikke åpne hvis ikke du har rundet eller driter i historien :)

Skjer det noe etter at du har sett end crediten? Er det mulig å gjøre noe nytt? Har sett på alle pc-ene osv og prøvd å tyde alt som står rundt omkring.

Foresten:

Er det noen som får noe ut av alt som står? Ser det står noen klokkeslett og tall osv, men for meg gir det ingen mening noen innvendinger? Kjenner jo igjen noen av bildene, men det er alt :p

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke subtitles noen plass.. :p Små plagsomt da noen samtaler kan være litt vanskelig å høre.. Har jeg ikke letet godt nok, eller er det ikke subtitles?

Samme lurer jeg på om, siden jeg er døv så blir det litt dumt for meg å ikke få med meg hva det blir sagt i spillet.. Hmm, det virker som at det ikke er tekstet.. :(

Lenke til kommentar
Ikke åpne hvis ikke du har rundet eller driter i historien :)

Skjer det noe etter at du har sett end crediten? Er det mulig å gjøre noe nytt? Har sett på alle pc-ene osv og prøvd å tyde alt som står rundt omkring.

Foresten:

Er det noen som får noe ut av alt som står? Ser det står noen klokkeslett og tall osv, men for meg gir det ingen mening noen innvendinger? Kjenner jo igjen noen av bildene, men det er alt :p

Les her, hvis du er litt over middels interessert i dette spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp blitt ferdig med de 3 første mordene, men planlegger å gjennomføre alle mord mulige før jeg runder det. Er dette valgfritt eller må man det for å runde spillet?

Jeg personlig har brukt langt over ti timer nå. Jeg redder hver eneste borger og gjør nesten hvert eneste quest jeg kan, så ser for meg at dette vil ta en liten stund før jeg runder gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...