Lil-H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dette sier gamespot om ps3 og xbox360 versjonene There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection. X360 kjører på native 1080p, mens PS3 kjører KUN på 720p. Noen som vet hvorfor? Dette irriterer meg kraftig! Kan du si noe om lyden til PS3, er det DD5.1, eller kun et stereo lydspor der? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Xbox 360 versjonen kjører ikke på native 1080p. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Xbox 360 versjonen kjører ikke på native 1080p. Weird. Jeg så på coveret for 2 dager siden, og da stod det at den kjørte "720p/1080i/1080p". Dette bekrefter vel min teori ?? hehe Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Xbox 360 versjonen kjører ikke på native 1080p. Weird. Jeg så på coveret for 2 dager siden, og da stod det at den kjørte "720p/1080i/1080p". Dette bekrefter vel min teori ?? hehe Nei gjør dessverre ikke det. Sony er bare flinkere når det kommer til å informere riktig. http://www.makeyougohmm.com/20070929/4832/ La litt av teksten i spoiler nedenfor... "And here is the truth in advertising Microsoft, you need to do a much, much better job of clearly explaining on game boxes what is and isn’t native 1080p. There are literally dozens of upscaled 1080p titles on the Xbox 360 from the native resolution of 720p all marked deceptively — in my opinion, again, I’m sure the lawyers covered your butts — as 1080p. Yes, these games may support 1080p, but that’s not what many customers think when they see 1080p on the back of the game box and make a purchasing decision." Endret 17. november 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fiffan, så übercrap det er da! Så vi kan stole på Sony altså? På mitt Skate cover står det 1080p, og da stemmer det, yes, no? Kanksje jeg kjøper Assassin Creed alikevel, da Det bør ha surrounden i orden hvertfall! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ikke åpne hvis ikke du har rundet eller driter i historien Skjer det noe etter at du har sett end crediten? Er det mulig å gjøre noe nytt? Har sett på alle pc-ene osv og prøvd å tyde alt som står rundt omkring. Foresten: Er det noen som får noe ut av alt som står? Ser det står noen klokkeslett og tall osv, men for meg gir det ingen mening noen innvendinger? Kjenner jo igjen noen av bildene, men det er alt Lenke til kommentar
Northland Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg finner ikke subtitles noen plass.. Små plagsomt da noen samtaler kan være litt vanskelig å høre.. Har jeg ikke letet godt nok, eller er det ikke subtitles? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg finner ikke subtitles noen plass.. Små plagsomt da noen samtaler kan være litt vanskelig å høre.. Har jeg ikke letet godt nok, eller er det ikke subtitles? Samme lurer jeg på om, siden jeg er døv så blir det litt dumt for meg å ikke få med meg hva det blir sagt i spillet.. Hmm, det virker som at det ikke er tekstet.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen her som klarer de flaggutfordringene i hver storby? Det er en informant som skal ha deg til å samle et lass med flagg på bare tre min. Fy faen som jeg hater sånne tidsutfordringer. Tar helt avstand fra det jeg. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 De er jo faktisk veldig lette da. Klarte alle disse selv med 1min+ igjen på de korteste (3-5min på div Informant oppgaver) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hæ? Hvordan søren klarer du det? Det er jo 20 flagg du skal samle på 3 min, for meg sier det seg selv at det er umulig. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Alle disse missionene har en løype du bør følge. Se på minimapet ditt hvor det nærmeste flagget er, etter du har funnet det første flagget kan du stort sett se det neste fra der du er. Det blir på en måte en løype over hustakene og gjøres kjapt når du har skjønt gangen i det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) hmmm... jeg må åpne kartet hver gang, går det ann å gjøre GPS'en mer detaljert? - edit Noen som har updatet til 2.01 enda? Jeg fikk en mail fra Ubisoft om at dette skulle løse problemet. Endret 21. november 2007 av Ramius Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke åpne hvis ikke du har rundet eller driter i historien Skjer det noe etter at du har sett end crediten? Er det mulig å gjøre noe nytt? Har sett på alle pc-ene osv og prøvd å tyde alt som står rundt omkring. Foresten: Er det noen som får noe ut av alt som står? Ser det står noen klokkeslett og tall osv, men for meg gir det ingen mening noen innvendinger? Kjenner jo igjen noen av bildene, men det er alt Les her, hvis du er litt over middels interessert i dette spillet. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har nettopp blitt ferdig med de 3 første mordene, men planlegger å gjennomføre alle mord mulige før jeg runder det. Er dette valgfritt eller må man det for å runde spillet? Jeg personlig har brukt langt over ti timer nå. Jeg redder hver eneste borger og gjør nesten hvert eneste quest jeg kan, så ser for meg at dette vil ta en liten stund før jeg runder gitt... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, alle mordene er en del av historien. Du må drepe alle personene for å komme deg videre i spillet. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Altså tre per by? Nå har jeg begynt på mord nr2 i hver by, men han lederen i Masayf sa at det kun var 2 igjen. Men det er jo tre deler som kan utforskes i hver by? Er den siste delen valgfri? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det husker jeg ikke så bra, men jeg mener det er totalt syv stykker man dreper. Vil ikke gå noe nærmere inn på dette, da dette kan spoile for deg\andre. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Beste tipset jeg kan gi dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå