And.rs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 er det ikke sån at du kan save når du selv vill?? Jo du kan save på visse "stasjoner" rundt i hver enkelt by, men videre enn det kan man ikke lagre. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 er det ikke sån at du kan save når du selv vill?? den saver selv .. nesten heletiden . Når det gjelder mitt tilfelle var det lagret .. men alt forsvant etter re-boot. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det flere som alltid blir angrepet av vaktene i områdene utenfor byene? Selv om jeg blender så flyr de på meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Nei, det litt synn egentli at man ikkje kan save når man vill :/ men ellers så syns eg spillet er enormt bra! Dette skal spilles mye i helgen ja Endret 15. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vet ikke helt hva jeg synes om spillet jeg. Har det på ps3 og har drept 2 av de 9 nå. Det er jo kult med de store byene, den fine grafikken, konseptet osv., men jeg er litt bekymret for fortsettelsen. Skal jeg komme til ny by, oppsøke guildtingen, hjelpe folk som har blitt beskyldt for tyveri, pickpockete folk jeg ikke aner hvorfor jeg gjør det på og banke informasjon utav folk jeg ikke vet hvorfor jeg gjør det på hver gang jeg kommer til en by? Og hva skjer med de teite plassene man må bruke for å miste fiendene. Ja, setter jeg meg på en benk finner de meg ikke, men dersom jeg løper i gatene uten å ha gjort noe, ja da, da må de drepe meg... Hvorfor kan jeg ikke bare gjemme meg lenge nok? Snike langs vegger i Snake (mgs) stil for så å miste dem? Nei, håper virkelig det er mye mer med dette enn det jeg nå er litt redd for at det skal være. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Trenger litt hjelp! Sitter fast. Har kommet til der du har tre "oppdrag" samtidig, ett i hver by der du må samle 3 typer informasjon for hvert oppdrag. Er på "mission" nummer 4. Er på Memory Block 4 og skal knerte tre folk, en i hver store by. Går f.eks inn i Damascus og snakker med byrået og han sier hvor jeg skal lete men jeg finner jo ikke noe! Det står at jeg må klatre opp på viewpoints for å finne objectives som fører meg videre mot målet men jeg har tatt alle de viewpointsa som går an i byen. Ææææh! Kommer ikke videre. Hjelp? Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du har tatt alle viewpoints i det første distriktet tenker jeg, nå skal du over i et av de to andre distriktene, og da må du finne nye viewpoints. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Du har tatt alle viewpoints i det første distriktet tenker jeg, nå skal du over i et av de to andre distriktene, og da må du finne nye viewpoints. Hvordan kommer jeg over i de? Ved å finne nye viewpoints? Er de synlige på kartet? Og er de i det samme distriktet? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Trykk <select> så du får opp mapet, så ser du at byen er mye større enn det du har vært i til nå. På utsiden av kartet står det om delen er rich eller poor eller middle. Gå impelten rett inn i rich delen og "aim for the skies", så du får viewpoints. Du får ikkenoe kart før du har vært i et viewpoint. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Trykk <select> så du får opp mapet, så ser du at byen er mye større enn det du har vært i til nå. På utsiden av kartet står det om delen er rich eller poor eller middle. Gå impelten rett inn i rich delen og "aim for the skies", så du får viewpoints. Du får ikkenoe kart før du har vært i et viewpoint. Takk! Men: Trodde man ikke kunne gå inn der før om en stund. Men nå er jeg oppe i et viewpoint men Synchronize vil ikke komme opp selv om jeg står helt øverst. Gjør jeg noe galt? Endret 15. november 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du har vel allerede vært der, eller så er det ikke et viewpoint. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Du har vel allerede vært der, eller så er det ikke et viewpoint. Har garantert ikke vært der før. Var første gangen jeg var i rich district i Damascus.. Menmen, får vel bare prøve da. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Skjønner ikke hvordan man blir kvitt den gule blinkinga inni den trekanten. Fikk den i starten av spillet, nå har jeg drept han første og den er der fortsatt. Hjelp? Jeg har spillet til PS3, og hadde vært evig takknemlig om noen hjalp meg her. Er det en glitch eller er det vanlig? Hvordan blir jeg kvitt det? Endret 16. november 2007 av fluff Lenke til kommentar
psino Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vræææl. Jeg vil vite fortsettelsen på historien. Når kommer 2'eren? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har ett spørsmål ang. dreping av målene, er det fritt hvordan det gjøres? noe ala Hitman hvor man har valget mellom "snike seg inn" drepe målet i stillhet også liste seg ut igjenn eller storme inn og drepe alle vaktene sammen med målet. De videoene jeg har sett lener veldig mye mot det siste. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vræææl. Jeg vil vite fortsettelsen på historien. Når kommer 2'eren? hm la oss se, de brukte 4 år på eneren:p så da er det bare å vente, blir bare oppfølger hvis spillet selger bra også Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som vet hvordan man får til air-to-assassinate? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som vet hvordan man får til air-to-assassinate? Eg lurer på det samme. Nå skal eg snart drepe den sjette Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Vet ikke om det kan betraktes som en spoiler, men i fall noen vil finne det ut selv, så blir det så. For å hoppe ned for å drepe noen i det samme spranget så må du være et sted ikke så alt for høyt over personen du skal kverke, og aller helst så må du være på skrå overfor målet. Jeg har i alle fall selv ikke fått til en "rett-ned" sak. Det enkleste er da å bruke Left-Trigger for å locke (går dog uten lock, men er vanskeligere om det er flere i området) også holder du high-profile knappen inne (right-trigger) og trykker X i det du løper utenfor kanten. Det kan også gjøres om du kommer på samme høyde (for eks "Save-citizen", det er alltid greit å hoppe rett inn for å kverke en vakt før kampen starter, slik at du har ferre å forholde deg til." P.S Det går nok med lengre avstander enn noen meter på disse "air-to-...." mordene, men vanskeligheten er også høyere. Samme knapp-kombinasjon fungerer når du kommer klatrende opp i et tårn og det er en vakt der, gjør samme kombo i det du kommer opp og om det gjøres riktig så vil du da hoppe rett bort/på målet å sette kniven i dem. Endret 16. november 2007 av TRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå