Aleksander-yo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har nå spilt spillet litt og jeg må si at jeg egentlig er ganske imponert! Skal ikke røpe historien for de som ikke har det før Fredag men jeg må si at jeg ble overrasket. Positivt overrasket : ) Nå har jeg ikke spilt igjennom hele storyen men jeg har gjort noen missions. For dere som vil vente med å finne ut mer av spillet til dere får det så anbefaler jeg å slutte å lese nå. Men jeg røper hverken viktige plots eller essensielle karakterer bortsett fra Altaïr. Du har fire byer du kan glede deg til å utforske i tillegg til et nokså stort kongerike som du må ri eller løpe igjennom for å komme deg fra by til by. Du får som regel et "oppdrag" for hver by av gangen. I byen er det forskjellige distrikter du må unlocke underveis såvidt jeg har forstått det (har ikke kommet _sååå_ langt). Grafikken er helt nydelig og innfrir på alle mulige måter og animasjonene til Altaïr er skikkelig tøffe og du får den "ordentlige følelsen" av å styre en skikkelig gjennomført karakter. Klartingen og hoppingen kan virke noe urealistisk men det blir liksom ikke _for_ urealistisk! Ubisoft har gjort en skikkelig god jobb her! Du har nok ikke så mye frihet som de fleste skulle ha ønsket seg med tanke på bevegelse og klarting/hopping. Du bestemmer hvor du skal gå og dit går du ganske så automatisk, men du hopper jo feil noen ganger og detter ned men det føles overraskende naturlig ut! En kommer fort inn i dette systemet etter noen timer med spilling. Slossingen er igjen preget av ganske automatiserte bevegelser, men det føles bra ut etter hvert når man får mer kontroll over hva som skjer. Kan skrive mer senere og håper andre kan dele sine førsteinntrykk av dette spillet. En ting kan jeg ihvertfall si: Gled dere! Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Enig i det du skriver helt nydelig spill .. Tror det tar lang tid og bli ferdig med dette . Blir en light verson av gta anno 1100 tallet . Lenke til kommentar
psino Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Welcome to GTA: San Jerusalem. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er i himmelen i Assassins Creed fy faen for ett storspill Elsker alt du gjør i spillet med slossinga, og ikke minst bare tulle rundt og klatre Evig bra spill deluxe Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Får det i morgen Gleder meg sååånnn... Trur eg skal avspasere fredagen for å spille det. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan noen legge meg til på MSN? Sitter med store spørsmål etter starten her [email protected] Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Prøvde det på Gamezone i Stavanger idag (HD-projektor) og må si jeg ble mektigt imponert. Grafikken var helt ekstrem, faktisk noe av det beste jeg har sett på Xbox 360. Selve "freerunning"-gameplayet er nok litt vanskelig å komme inn i, spesielt med tanke på at du kun trykker fremover, og spillet gjør resten for deg, men dette er noe du blir raskt vant til (jeg spilte i ca 20 minutt og begynte å få følelsen av det bare på den tiden). Jeg må si at jeg stilte meg kritisk til combatsystemet, men etter å ha spilt det, må jeg si at det fungerer absolutt over godkjent. Jeg følte ikke at vaktene bare stod å så på, mens jeg slaktet vennene dems (som en del har sagt), senere tvert imot, at det ble vanskelig å håndtere så mange vakter på en gang, iom at du fikk slag fra forskjellige retninger. Har forhåndsbestilt, og kommer nok til å droppe sosialt liv i morgen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Genialt spill, ikkje noe og si på det! men kamp systemet, når dem angriper så kan man trykke på x for og liksom kontre angrpet og drepe dem. men er det liksom alt? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Speler sjølv på god HDTV - men må seie at grafikken ikkje er så fantastisk som folk skal ha det til. Teksturane på f.eks Altaïr er ikkje noko bra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Speler sjølv på god HDTV - men må seie at grafikken ikkje er så fantastisk som folk skal ha det til.Teksturane på f.eks Altaïr er ikkje noko bra. Du kødder nå? spiller selv på HD tv og altair ser jo rett og slett fantastiks ut! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så over til det store spørsmålet. Er det noen som har spilt dette på både ps3 og xbox360 og kan fortelle hvordan forskjellene er mellom ps3 og 360versjonen? Her holder vi fra oss å hause den ene eller andre konsollen, men komme med faktaopplysninger, skjermbilde-sammenligninger osv. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) blabla fant ikke spoiler shiten Endret 15. november 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dette sier gamespot om ps3 og xbox360 versjonene There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection. Fikk spillet idag, har spilt forbi første passasje vil jeg si.. jeg syns at historien og plottet er rett og slett idiotisk, hvorfor prøve å twiste på det sånn.. men gameplayet er artig, nydelig grafikk , ihvertfall i hd=) tutorialen var slitsom og ensformig.. men alt i alt godt prestert..=) hva syns andre folk? Øy! SPOILER! på alt som har med storyen å gjøre takk! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 var det en spoiler i min tekst, jeg så det ikke isåfall.. nå må jeg finne ut åssen jeg skjuler det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Speler sjølv på god HDTV - men må seie at grafikken ikkje er så fantastisk som folk skal ha det til.Teksturane på f.eks Altaïr er ikkje noko bra. Sært, jeg syns det ser dritbra ut jeg Syns teksturene på Altaïr ser skarpe og bra ut. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 synes altair er veldig bra laget, men NPC animasjonene er til tider elendige.. ser skuffende dårlig ut.. lite livaktige. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Da har jeg spilt spillet i en time. Dessverre levde ikke denne lille stunden helt opp til foventningene mine. Historien (skal ikke røpe noe) er trolig noe av det mest twista jeg hadde forventa, og ble utrolig skuffa. Helt urealistisk. Tutorialen var møkk, låst inne i et slags evig rom - æsj! Nå etter ca 1 time er jeg endelig kommet meg til den første store byen, og det er her spillet begynner å bli kos. Så langt i alle fall. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Da har jeg spilt spillet i en time. Dessverre levde ikke denne lille stunden helt opp til foventningene mine. Historien (skal ikke røpe noe) er trolig noe av det mest twista jeg hadde forventa, og ble utrolig skuffa. Helt urealistisk. Tutorialen var møkk, låst inne i et slags evig rom - æsj! Nå etter ca 1 time er jeg endelig kommet meg til den første store byen, og det er her spillet begynner å bli kos. Så langt i alle fall. Helt enig. Tar laaang tid å sarte opp selve spillet. Selv nå som jeg har kommet godt i gang, ble dette litt skuffende. Det er da virkelig ikke så fritt som noen skal ha det til, og revolusjonerende?- nei. Får litt følelsen avat jeg sitter å spiller et enkelt oppdrag fra GTA på repeat. Historien er også som sagt veldig kronglete forklart, og man bruker masse energi bare ved å prøve å engasjere seg. Av positive ting må jeg bare nevne grafikken. Det er et fantastisk pent spill. Alle bevegelser, animasjoner osv er som sikkert alle har fått med seg supert, jeg har ikke sett lignende i andre spill. Lydbilde er også veldig bra, og kameraet fungerer som en drøm. Stemningen man får i spillet er på bakgrunn av dette fantastisk, og det er utrolig leit at spillet ødelegges av feil som enkelt kunne vært luket bort. Jeg hadde håpet det ville bli bruk for mer strategisk planlegging i dette spillet, og så for meg et hav av ulike valg man må ta for å utføre hvert oppdrag. Det er ikke tilfellet, og man får ikke den gode (WOOOW!) følelsen. Jeg anbefaler likevell å prøve spillet. Det er noen ting som gjøres veldig bra, og jeg tror dette er et spill noen bare elsker mens andre ikke fordrar. Endret 15. november 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Da har jeg spilt spillet i en time. Dessverre levde ikke denne lille stunden helt opp til foventningene mine. Historien (skal ikke røpe noe) er trolig noe av det mest twista jeg hadde forventa, og ble utrolig skuffa. Helt urealistisk. Tutorialen var møkk, låst inne i et slags evig rom - æsj! Nå etter ca 1 time er jeg endelig kommet meg til den første store byen, og det er her spillet begynner å bli kos. Så langt i alle fall. Helt enig. Tar laaang tid å sarte opp selve spillet. Selv nå som jeg har kommet godt i gang, ble dette litt skuffende. Det er da virkelig ikke så fritt som noen skal ha det til, og revolusjonerende?- nei. Får litt følelsen avat jeg sitter å spiller et enkelt oppdrag fra GTA på repeat... Men anbefaler å prøve spillet uansett. Det er mye som er bra og jeg tror dette er et spill noen bare elsker, mens andre ikke fordrar. Ja den starten er kjipe greier .. Men i går hang spillet seg når jeg var på ride tur i mellom "to Brett " Evig varende rommet .. klikka det helt for ps3 måtte gå ut av spille også slo den seg av og på igjen . Gikk inn for og spille og trur du ikke at jeg ikke fikk valgt continue.. så da måtte starte spillet på nytt ... kipt d... lei da . Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 er det ikke sån at du kan save når du selv vill?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå