Gå til innhold

Assassin's Creed, nok en middelmådighet fra Ubisoft


sp0ck

Anbefalte innlegg

Hvordan er savesystemet?

 

 

litt tåpelig av og til... man kan ikke save når man vill. f.eks

 

Det er ikke sånn som Dead Rising? (1 save, kommer du forsent til et oppdrag er hele spillet ødelagt og du kan ikke gå tilbake vis du har saved det)

 

Er det checkpoint? eller autosave etter oppdrag ?

 

Vil liksom vite hater dårlig save system som G.R.A.W

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt offtopic, men jeg lærte meg å elske lagringssystemet i Dead rising også, gjorde at spillet ble mye mer intens. :)

 

Ja jeg var en av di (få?) heldige som ikke begynnte på nytt flere ganger bare en gang i begynnelsen og da visste jeg ikke om det :p men Dead Rising passte det liksom.. men hatet å vente å vente!! og savner ikke spillet særlig..

 

Men ok autosaving leste jeg så .. er det lang tid mellom vær lagring

 

edit: leifer

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Har holdt meg unna denne tråden til jeg var gjennom spillet, men nå er jeg gjennom og er godt fornøyd. Perfekt er det ikke, men syntes dette spillet er langt fra middelmådig. Kunne gjerne vært litt mer varierte oppdrag og litt mer avvik fra formelen underveis.

 

Enig i at historiefortellingen er litt rotete, noen bra elementer men det klarer ikke å engasjere på høyde med de aller beste titlene.

 

Skulle gjerne sett litt mer belønning for å gjennomføre oppdrag uten at det blir slakt av en hær med soldater.

 

For ordens skyld, jeg er vel neppe den som har hatt størst forventninger til spillet.

 

Lars

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Skal få kjøpt Assassin`s Creed på Fredag (ikke denne fredagen men om 8 dager)

så gleder meg fryktlig nå..

 

Srry men spammer sikkert ned tråden med spørsmål men putt

 

Er det mange måter å drepe vakter på? (ikke røp noe histore eller våpen du får senere i spillet)

 

de combo slagene og counter salgene mot vaktene er det eneste i spillet som har stor variasjon i spillet

det var ikke mange ganger jeg så den samme combo "filmen"

og du kan snike assasinate med den greia på armen, eller håppe på de med den...

Lenke til kommentar
Skal få kjøpt Assassin`s Creed på Fredag (ikke denne fredagen men om 8 dager)

så gleder meg fryktlig nå..

 

Srry men spammer sikkert ned tråden med spørsmål men putt

 

Er det mange måter å drepe vakter på? (ikke røp noe histore eller våpen du får senere i spillet)

 

de combo slagene og counter salgene mot vaktene er det eneste i spillet som har stor variasjon i spillet

det var ikke mange ganger jeg så den samme combo "filmen"

og du kan snike assasinate med den greia på armen, eller håppe på de med den...

 

høres konge ut

 

Siste spørsmål :p , liv systemet? lite liv eller mye?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Skal få kjøpt Assassin`s Creed på Fredag (ikke denne fredagen men om 8 dager)

så gleder meg fryktlig nå..

 

Srry men spammer sikkert ned tråden med spørsmål men putt

 

Er det mange måter å drepe vakter på? (ikke røp noe histore eller våpen du får senere i spillet)

 

de combo slagene og counter salgene mot vaktene er det eneste i spillet som har stor variasjon i spillet

det var ikke mange ganger jeg så den samme combo "filmen"

og du kan snike assasinate med den greia på armen, eller håppe på de med den...

 

høres konge ut

 

Siste spørsmål :p , liv systemet? lite liv eller mye?

 

helt passe liv, du får mer og mer liv utover i spillet...

mot slutten har man litt for mye av og til.. men du klarer nok og dø....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den regenerer seg selv mens du jogger rundt, eller mens du fighter (hvis man venter lenge nok), og du får fullt med liv når du gjør noe viktig, dreper et target f.eks..

Endret av Slettet+981234789
Fjernet unødvendig quoting.
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...