Gå til innhold

Assassin's Creed, nok en middelmådighet fra Ubisoft


sp0ck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nærmer meg sluttet nå, 2 kills igjen. Plutselig ble det ikke så givende ang det med å redde de sivile folka i de to siste bydelene. Vanligvis er det rundt 3-4 vakter som trakaserer den stakkars sjelen du skal redde. Men nå kommer det fanden meg plutselig 10 stk. Lett å bekjempe vaktene, men det tar tid hvis man skal ta det med stil (como og counter attacks), men når det er 12 sivile du skal redde blir det veldig kjedlig.

 

Dreit an ut ang full synk bar før hver main kill så får å få achivement må jeg game å nytt. Må sync baren være fylt ut (save alle sivile, ta alle tårnene, og investigations) slik at sync baren blir helt fylt ut før en main kill, eller kan den mangle en stripe, som da blir fyllt inn etter man killet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Nærmer meg sluttet nå, 2 kills igjen. Plutselig ble det ikke så givende ang det med å redde de sivile folka i de to siste bydelene. Vanligvis er det rundt 3-4 vakter som trakaserer den stakkars sjelen du skal redde. Men nå kommer det fanden meg plutselig 10 stk. Lett å bekjempe vaktene, men det tar tid hvis man skal ta det med stil (como og counter attacks), men når det er 12 sivile du skal redde blir det veldig kjedlig.

 

Dreit an ut ang full synk bar før hver main kill så får å få achivement må jeg game å nytt. Må sync baren være fylt ut (save alle sivile, ta alle tårnene, og investigations) slik at sync baren blir helt fylt ut før en main kill, eller kan den mangle en stripe, som da blir fyllt inn etter man killet!

 

til det siste, jeg fikk den men hadde ikke full dna sync... så du får den sikkert du og

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg med dette spillet, men én ting irriterer meg grenseløst, og det er den såkalte "snikdrepingen" av målene sine. Ok, jeg har bare tatt to hovedmål av dage, men begge endte med at jeg måtte sloss med masse vakter etter en filmsekvens. Å hakke målet sitt til døde etter å ha slaktet en masse vakter for å overleve på åpen gate er pinadø ikke hva jeg kaller snikmord! :(

Lenke til kommentar
Jeg storkoser meg med dette spillet, men én ting irriterer meg grenseløst, og det er den såkalte "snikdrepingen" av målene sine. Ok, jeg har bare tatt to hovedmål av dage, men begge endte med at jeg måtte sloss med masse vakter etter en filmsekvens. Å hakke målet sitt til døde etter å ha slaktet en masse vakter for å overleve på åpen gate er pinadø ikke hva jeg kaller snikmord! :(

 

Slet med det samme, og var rimelig frustrert jeg også. MEN det går ann :) Krever bare litt bedre trening når det kommer til kontrollen. Hvis du itillegg planlegger ordentlig skal det gå ann på alle oppdragene (uten at jeg har klart det da :dontgetit: )

Lenke til kommentar
Jeg storkoser meg med dette spillet, men én ting irriterer meg grenseløst, og det er den såkalte "snikdrepingen" av målene sine. Ok, jeg har bare tatt to hovedmål av dage, men begge endte med at jeg måtte sloss med masse vakter etter en filmsekvens. Å hakke målet sitt til døde etter å ha slaktet en masse vakter for å overleve på åpen gate er pinadø ikke hva jeg kaller snikmord! :(

Der tok du ordene rett ut av kjeften min. Sliter med det samme. Småkjedelig greie. Ellers et topp spill!

Lenke til kommentar
Jeg storkoser meg med dette spillet, men én ting irriterer meg grenseløst, og det er den såkalte "snikdrepingen" av målene sine. Ok, jeg har bare tatt to hovedmål av dage, men begge endte med at jeg måtte sloss med masse vakter etter en filmsekvens. Å hakke målet sitt til døde etter å ha slaktet en masse vakter for å overleve på åpen gate er pinadø ikke hva jeg kaller snikmord! :(

 

Slet med det samme, og var rimelig frustrert jeg også. MEN det går ann :) Krever bare litt bedre trening når det kommer til kontrollen. Hvis du itillegg planlegger ordentlig skal det gå ann på alle oppdragene (uten at jeg har klart det da :dontgetit: )

 

 

Det går altså an å ta fyren av dage uten å måtte hanskes med alle vaktene først, om man gjør det på riktig måte?

Lenke til kommentar

Fullførte spillet i går. Er enig på nesten alle punktene som sp0ck nevnte untatt det med Free Running. Spillets sterkeste side synes jeg. Velidg bra at systemet ble laget så enkelt at man trengte bare å holde to knapper for at dette skulle fungere ellers hadde det vært frustrerende som i Prince Of Persia, spillene!

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har såklart ikke kommet så langt som dere, og selvom jeg tidvis enig i teksten til trådstarter så koser jeg meg til nå.. kanskje mest pga det visuelle.

Og at det er lett syntes jeg ikke, ikke enda i hvertfall.

 

mitt aller største problem:..

 

Innlasting av minner.. Jeg har tydligvis ikke mulighet til å gå tilbake.. jeg skjønner at jeg burde visst mer om mitt neste kill, jeg har startet kill missionet ved et uhell, og kommer ikke ut av det.. og vill hate å begynne på nytt...

 

hvis noen vet noe om dette så reply gjerne..

Lenke til kommentar

Synes spillet var litt tregt og kjedelig helt i starten, men det plukket seg fort opp. De kunne veldig gjerne skippet hele det animus-pisset for min del.

 

MEN:

Jeg storkoser meg med hvert eneste viewpoint og gjør alle sidemissons(er det kun singleplayer så skal jeg fandenme få verdi for pengene mine her) og til min overaskelse så liker jeg spillet bedre og bedre for hvert sverdslag.

 

Samtidig så ser jeg lett hvorfor folk kan mislike dette spillet og da faktisk ganske sterkt. Normalt tror jeg dette spillet er prototypen på spill som jeg ville mislikt men det er ett eller annet med settingen og de nydelige animasjonene som bare suger meg inn i dette spillet. Jeg har hatt noen meget slitne morgener på jobb denne uken fordi jeg bare "måtte spille litt til" kvelden før.

 

Så for min del blir dette spillet årets overaskelse for min del tror jeg. Godt mulig jeg blir lei før spillet er ferdig men jeg har kost meg så mye til nå at det ikke vil bry meg særlig.

 

Vil faktisk putte dette spillet i samme bås som Crackdown og som andre nevner er begge disse spillene veldig løst bygd opp der du ikke får mer morro enn du lager selv. Og jøss så mye morro man kan finne på i disse byene. Bare det og kaste en vakt av taket på en bygning er jo fabelaktig festlig :!:

 

Me like

Lenke til kommentar
Går an å gjøre dette, på slutten av spillet. Jeg skal starte en ny game i kveld. Going for 1000G :D

 

Gjøre hva?

 

en annen ting, teit spørsmål kanskje, for jeg finner det vel kanskje ut i kveld, men kan jeg gå til bake til en bydel etter killet er gjort å gjøre ferdig sidemissions? feks. save citizens..

Lenke til kommentar
Går an å gjøre dette, på slutten av spillet. Jeg skal starte en ny game i kveld. Going for 1000G :D

 

Gjøre hva?

 

en annen ting, teit spørsmål kanskje, for jeg finner det vel kanskje ut i kveld, men kan jeg gå til bake til en bydel etter killet er gjort å gjøre ferdig sidemissions? feks. save citizens..

 

Det har du mulighet til ja!

Lenke til kommentar
Hvordan er savesystemet?

 

 

litt tåpelig av og til... man kan ikke save når man vill. f.eks

Føler det blir savet hver gang man kommer til ett nytt sted eller klarer en sidequest.. Har ikke opplevd at saving har vært ett problem og jeg er av typen som irriterer meg grønn hvis jeg må spille masse omigjen hvis jeg tar kvelden i ett spill. Så jeg må si meg fornøyd med savesystemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...