Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 For noen dager siden frøs telefonen (firmware 1.0.2), ble oppdater (1.1.2, baseband [4.02.13_G]), så nedgradert (1.0.2 Baseband er nå nedgradert til [03.14.08_G]). Telefonen er igjen blitt låst opp og fungerer som den skal...delvis.... Før den frøs fungerte Jabra A125s som den skulle, jeg fikk både telefon samtaler og musikk inn på Dell BH200 headsettet som vist her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Både Jabra adapteren og Dell headsettet støtter følgende: A2DP = Mulighet for og spille musikk over BT. AVRCP = Fjernkontrol muligheter over BT. Problem: Jeg kan spille musikk, skifte låt som jeg vil og starte og stoppe og slikt med Jabra adapteren, men når jeg ringer eller folk ringer inn, kobles Jabra adapteren ut, og headsettet sender "leiter etter adapter" signal, får tilbake musikken når jeg har avsluttet samtalen og valgt iPod funksjon igjen. Dell BH200 funker fint som rent BT HS parret rett til iPhone. Noen som har noen løsning? Jeg har slått av samtlige saker, satt opp flere ganger og gjort alt i hennhold til manualene. DVS: Sett headsett i søke modus, hold "PÅ" knappen til Jabra A125s inne til lyset er blått, koble det så til enheten, så blir headsettet parret opp med Jabra. Gief tips, er Jabra'n defekte? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Ingen som har noe forslag til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå