GtReBra Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har en gamel Nintendo 8-bit (Den grå firkanta boksen med enda mere firkanta kotroler). Jeg lurte på om det er murlig å få denne til å gå på 12v. Hvis det går skal den inn i er russebil. www.rusa.tk Lenke til kommentar
555 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det enkleste er å kjøpe en 12VDC til 230VAC omformer på steder som biltema Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har en NES. På strøm-adapteren står det: Inn: AC220V50Hz Ut: AC9,8V1,3A AC er vekselstrøm og DC er likestrøm. Strømnettet går på AC og bil går på DC. Derfor må du skaffe en DC12V- AC9,8V adapter!(Hvis det fins) Ha det GØY Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Fult mulig å få kjøpt en omformer. så du kan bruke NES'n din i russebilen. Får det hos både Biltema og Clas Ohlson. Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 God ide! Har en masse nintendo spill liggende her... Kjøpte en nintendo med 40spill til 700kr her for 4-5år sia eller .no Problemet var at jeg fikk lyst til å leike meg litt med boxen og no er den sykmeldt... (dødscelle) :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå