Rapide- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei! Jeg skal flytte til Sveits og da har jeg fått vite at de har lik voltspenning som oss men har en litt annen formfaktor på disse: Har dere tips til hvor jeg kan få kjøpt en strømovergang til en slik form? (Kontakten i midten er for å sette med/uten jording så ikke så viktig denne sammenheng) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det fra svetsisk vegg-kontakt til norsk plugg du skal ha? Lenke til kommentar
Rapide- Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Er det fra svetsisk vegg-kontakt til norsk plugg du skal ha? Ja riktig Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 er vel bare å kjøpe en sånn standard pakke med universale reiseadaptere. hade sjekket clasohloson jeg, der har de vel det nesten garantert. -Stigma Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 kanskje du bare kan skaffe deg noen helt vanlige "norske" skjøtekabler med flere uttak, klippe av kontakten og sette på en "Sveitsisk" kontakt? hehe. Så har du lagd dine egne "adaptere". Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) kanskje du bare kan skaffe deg noen helt vanlige "norske" skjøtekabler med flere uttak, klippe av kontakten og sette på en "Sveitsisk" kontakt? hehe.Så har du lagd dine egne "adaptere". I second. Så fremst ikke clasohloson har noen adaptre. Edit: Reise adapter Det ser ut som den kontakten støtter pluggen de bruker i Sveits. Endret 14. november 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Rapide- Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 er vel bare å kjøpe en sånn standard pakke med universale reiseadaptere. hade sjekket clasohloson jeg, der har de vel det nesten garantert. -Stigma Skal ta en kikk i morgen. Takk for tipset :-) Fant noen reise-universal adaptere på deres hjemmesider men var uvisst hva de støttet kanskje du bare kan skaffe deg noen helt vanlige "norske" skjøtekabler med flere uttak, klippe av kontakten og sette på en "Sveitsisk" kontakt? hehe.Så har du lagd dine egne "adaptere". Hadde jeg hatt elektronikk bakgrunn og/eller litt forståelse for strøm i det hele tatt ville jeg nok prøvd :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå