Gå til innhold

IntelliMouse Exploirer 3.0 glemmer innstillingene

Anbefalte innlegg

Jeg har en Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 USB Mus (tråd) og har installert siste IntelliPoint softwaren (v6.x). Default 'Motion' settings er alt for sakte for meg, så jeg har endret dette til mye raskere, samt enable't 'Enhance pointer precision'. Og alt funker fint. Helt til en RESTART. Da er alt til bake til default. Meget irriterende å endre hver bidige gang. Noen som har noen tips for å fikse det slik at innstillingene blir husket? Bruker Windows XP SP2 (eng).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere med problemet ja, men ingen løsning..

Jeg merket noe underlig i dag da jeg restartet maskinen (det er på jobb jeg har problemet jeg også), og akkurat etter at jeg hadde logget inn, mens programmer startet i bakgrunnen så var musa rask og fin som den skulle være og plutselig ble den "treg". Tror kanskje grunnen kan være at softwaren som blir installert starter og fucker ting til. Ser i startup i msconfig at "ipoint.exe" (eller hva den heter) kjører under oppstart/pålogging. Har disablet saken nå og skal sjekke igjen i morgen, dvs reboote og se om musa forblir riktig innstillt eller om den resettes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...