morten_olsen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 HEi, mercedesen min er MEget kaldstartet på morgenen og jeg lurer da på om det kan være kaldtstarten som er gååen.. Er liksom som den mangler Choke.. Noen som vet Hvor choken på denne bilen ligger? Mercedes 230 Te 1987. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 HEi, mercedesen min er MEget kaldstartet på morgenen og jeg lurer da på om det kan være kaldtstarten som er gååen..Er liksom som den mangler Choke.. Noen som vet Hvor choken på denne bilen ligger? Mercedes 230 Te 1987. Dette har jeg lest om før her... LINK Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 HEi, mercedesen min er MEget kaldstartet på morgenen og jeg lurer da på om det kan være kaldtstarten som er gååen..Er liksom som den mangler Choke.. Noen som vet Hvor choken på denne bilen ligger? Mercedes 230 Te 1987. Dette har jeg lest om før her... LINK Der har du jo så å si det du trenger.. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hjelpe meg! Husker den tråden der, ja! Jeg holdt på å feilsøke meg ihjel, men fikk det i orden til slutt! Min første og siste Mercedes! :!: Lenke til kommentar
morten_olsen Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 hehe.. dritt greier. Jeg kan fortsatt ikke finne feilen Lenke til kommentar
Bjorr Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har du sjekket sikringene på bilen? Har vært borti en 90 mod mercedes. Der var det en sikring som var ødelagt Lenke til kommentar
morten_olsen Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Da var problemet fikset Det var sikringen på overspenningsreleet som var gåen Edit: Kan stenges Endret 26. november 2007 av morten_olsen Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jævla overspenningsrele! Roten til alt ondt! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå