Gå til innhold

for varm.....??

Anbefalte innlegg

cpu`en min har en temp på 35 grader (står i biosen), er det mye, har en alpha 8045 kjøler på en xp1600, uansett, vis det som blir opplyst i biosen er litt unøyaktig(noe som kan være??) så hadde det vært fint å få skaffet seg et program som viste den eksakte tempe'èn

går det greit å oc til 1600@1900(1800)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes tempen på prosessor ser VELDIG fin ut. Ser ut som om du har meget bra kjøling (dersom BIOS stemmer)!

Min erfaring er at BIOS viser litt høyere temperatur enn software gjør. Dersom DET stemmer.....synes jeg du skal være meget fornøyd. :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-01-05 21:13 ]

Lenke til kommentar

Hvilket hk har du? Hvis det har støtte for den interne termistoren i XP'n og du bruker dette er temp. målt nøyaktig. Hvis ikke anbefaler jeg at du putter på en egen temp måler som vist på ok.no's sider da dette er den eneste måten ellers å måle riktig på....

Når det gjelder klokkbarheten til XP'n din hvet jeg ikke men prøv deg fram i små skritt og pass på temperaturen. Lykke til....

Duron 850@1155 load temp: 38

Midlertidig løsning fordi fuggeln' brant opp (liten tabbe av meg pytt pytt...), men vær forsiktig!!!

Lenke til kommentar

ja det er jeg enig med deg i mfafa, skulle egentlig bare mangle!

muligens jeg har ført litt for mye goop, siden jeg har lest fra andre at det bare skal være syltynt lag på coren, så tynt at man nesten kan speile seg i noen av delene på coren.

hva tror dere om det?

(ps, har ganske tynt lag, men ikke så tynt som det jeg fortalte om over)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...