RevelleR Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Når jeg er inne på en tråd, så blir alle sidene kutta ned og omgjort til et slags "post-tre" (eller hva jeg skal kalle det). Hvordan kan det bli slik som før? At det blir flere sider istedenfor sånn "post-tre"? Likte ikke helt det "post-treet". Liksom, når noen poster et nytt innlegg i en tråd, så blir d ikke sider, men bare et helt "tre" med hva som er inne på den tråden. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Er ikke god til å forklare. Men jaja.. Hehe.. Den har allerede kommet inn i denne tråden også.. Huff Se "innlegg i emnet", nedenfor.. Så ser dere det kanskje dere oxo? Endret 14. november 2007 av pablo91 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 har du prøvd å forandre skin? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trykk på "Valg" oppe i høyre hjørne, så velger to "standard" Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Nei.. Jeg vet ikke hva det er som har skjedd. Men det kommer liksom en sånn ekstra ting helt nederst på siden, men ovenfor der man kan se hvem som leser tråden osv... Var veldig uvant... Okei Tror det ble fiksa nå Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=anno...f=179&id=16 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg