Frohman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skal lage et fint slag i WC3 basert på WoW-lore. Noen som har noen interressante? Hittil har jeg bare kommet på ting som at horde angriper Stormwind, eller noe. Så, jeg vil ha et clean slag, med gjerne så lite undeads, demoner og annet tull. Horde (uten undead) mot alliance. Helst en beleiring, om dere kan få det til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Astranaar vs. The Crossroads. Ha også med critters du kaller lowbies. :> Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva med centaur invasjon mot Crossroad, så kan du ha tauren (og orker/troll) mot de? Ellers tror jeg det er lettere å ha en kamp fra Warcraft loren, og ikke bare den som er i WoW. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Mekk AB Jo, jeg har faktisk begynt på en AB allerede, ser jeg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Alterac Valley som WC3-map kunne jo vært artig... Egner seg mye bedre enn noen av de andre BGene til denslags. Ellers er jo TM vs SS greit for alle nostalgikerne... Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mekker du en Tarren Mill Vs SS så kommer jeg til og hoste konstant hvis mappet er bra:) Men du kan nesten ikke unnlate Undead? Det blir for dumt:( Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Alterac Valley som WC3-map kunne jo vært artig... Egner seg mye bedre enn noen av de andre BGene til denslags. Ellers er jo TM vs SS greit for alle nostalgikerne... TM vs SS <3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 vent en uke så skal jeg komme med noen forslag, for da har jeg lest noen av warcraft bøkene Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvilke bøker? HVis de er online mååååå du linke syntes forøvrig en battleground eller hillsbrad høre stilig ut Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 du får kjøpt dem men du finner litt på wowwiki Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Lag en WSG! Det hadde vært tøft å prøvd. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Frohman, hvordan går prosjektet? Villig til å prøve det hvis du snart har en liten beta oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå