Glasscola2 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Herregud så kapitalistisk julen har blitt, ønske seg penger? Huff nei. Jeg ønsker meg snø og nyw snowboard sko. Kanskje en liten funbox og? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Et bedre/normalt liv. Endret 20. november 2007 av Demille Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Herregud så kapitalistisk julen har blitt, ønske seg penger? Huff nei. Jeg ønsker meg snø og nyw snowboard sko. Kanskje en liten funbox og? Jada klager på at jula er kapitalistisk og ønsker seg dyre ting. Poenget med å ønske seg penger er at da kan du kjøpe det som du ønkser deg, så slepper du å få 30 par med ullsokker og nokon ting du ikkje veit heit kva du skal med. Vist du ønsker deg ei mindre kapitalistisk jul så ikkje ønsk deg ein dritt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bøker, laptop og digitalkamera. Og koseklær. Lenke til kommentar
Piano_jente92 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fred på jorda!! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De siste åra har jeg ønska meg både selvdisiplin, kondis og alt det der, uten nytte. Aiai, triste greier. Uansett, ting jeg ønsker meg: - sokker - en cd eller to, fra favorittbandet - vannkoker - penger til skoletur til Spania - hyggelige hilsener fra venner og familie Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 De siste åra har jeg ønska meg både selvdisiplin, kondis og alt det der, uten nytte. Aiai, triste greier. Uansett, ting jeg ønsker meg:- sokker - en cd eller to, fra favorittbandet - vannkoker - penger til skoletur til Spania - hyggelige hilsener fra venner og familie Hehe, en forelders drøm. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kjæreste. Fikk det til jul i fjor. Utrolig fint. Andre nyttige ønsker: Et års abbonnement på Conan. Gavekort på klær (i en kul butikk. Du trenger alltid klær) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kjæreste. Fikk det til jul i fjor. Utrolig fint. Andre nyttige ønsker: Et års abbonnement på Conan. Gavekort på klær (i en kul butikk. Du trenger alltid klær) Ja, gavekort på cubus Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg ønsker meg en mikrobølgeovn Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har aldri vært så usikker på hva jeg ønsker meg:S Jeg har ikke sagt en ting til foreldrene mine om hva jeg ønsker meg Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Kva med å glede foreldra dine med å sei at du er homo på julaften? Blir den julaften der ingen vista kva dei skulle sei Ta det med middagen på kvelden... Endret 30. november 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå