Helpel Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå nærmer jula seg, og snart er det klart for å skrive en ønskeliste til nissefar. Men mitt problem er , jeg har en skikkelig kjip følelse av at jeg ønsker meg masse greier, men veit ikke hva! Så hvis dere kan skrive deres ønsker, så får jeg kansje noen ideer! Da slipper også mine foreldre å komme ut av jula med full lommebok... Helst ikke skriv det samme som noen har skrevet før, men ellers si alt dere kommer på... :D Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nytt kabinett(Antec Nine Hundred) og en ny cpu kjøler + diverse vifter.. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Penger, ingen ting er bedre enn å lage pappirfly av tusenlapper på julaften Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 maaase penger Guitar Hero 3 til wii Mario Galaxy til wii penger mer penger godteri =P kanskje ikke en gave men... noen flere spill til wii/pc/ps2 kanskje ps3?? men har nå wii da =) penger Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Guitar Hero til xbox Penger Ny seng, 120x200 Harddisk, 500gb samsung/seagate Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Guitar Hero til xboxPenger Ny seng, 120x200 Harddisk, 500gb samsung/seagate har større seng enn det jeg, med dundyne og alt :D Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det hørtes digg ut! Gleder meg til jeg får ny seng. har 75x200 nå. Og er 1.95 på strømlesten.. Ekke akkurat god plass i den senga nei! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gavekort i en cd/film-butikk, alltid stor suksess! Videre kan du ønske deg sonefri dvd-spiller, noe jeg har gjort. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Gavekort i en cd/film-butikk, alltid stor suksess! Videre kan du ønske deg sonefri dvd-spiller, noe jeg har gjort. Hva er en sonefri dvd-spiller? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gavekort i en cd/film-butikk, alltid stor suksess! Videre kan du ønske deg sonefri dvd-spiller, noe jeg har gjort. Hva er en sonefri dvd-spiller? Det er ein dvd-spiller som ikkje har noko max lese hastighet, ganske likt som fartsgrensene. Der har du 60 sone og 80 sone. Når det er sonefir så finnest det ikkje noko sone(grense for fart) Sonefir dvd-spiller bestyr at du kan spele av filmer fra usa og andre verdensdeler. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Stormtrooper armor :> like http://www.studiocreations.com/howto/armorforsale02.html Endret 15. november 2007 av arthoz Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 som eg ønska meg eit år, ein bil Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Filmer og cd'er! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg ønsker meg, smykket fra heroes Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 jeg ønsker meg, smykket fra heroes Hva er det? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 jeg ønsker meg, smykket fra heroes Hva er det? Eit smykke som er med i ein serie som heiter heroes. Og som er symbolet på dei kreftene som dei har. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 som eg ønska meg eit år, ein bil Og hvem skal gi deg den bilen? Julenissen? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Stormtrooper armor :>like http://www.studiocreations.com/howto/armorforsale02.html Hehe, konge.... Du kan jo ønske deg: Tekniske ting: Ny mobil, tv, data, ps3/wii/360, mp3 spiller, surroundanlegg, radiostyrt helikopter, kamera Hjemmelagde ting: Ullvotter, klær og luer. Sportsting: Dykkerutstyr, sykkel, fotball, nye løpesko, pulsklokke Gadgets: Flyvende vekkerklokke , Digital penn , Robot støvsuger (gjør det lettere for deg å heve ukelønn), En Reise til ett eller annet varmt sted (genialt spesielt om vinteren) Lykke til, hvis du ser nissen så si at jeg har vært snill. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Stormtrooper armor :>like http://www.studiocreations.com/howto/armorforsale02.html Hehe, konge.... Du kan jo ønske deg: Tekniske ting: Ny mobil, tv, data, ps3/wii/360, mp3 spiller, surroundanlegg, radiostyrt helikopter, kamera Hjemmelagde ting: Ullvotter, klær og luer. Sportsting: Dykkerutstyr, sykkel, fotball, nye løpesko, pulsklokke Gadgets: Flyvende vekkerklokke , Digital penn , Robot støvsuger (gjør det lettere for deg å heve ukelønn), En Reise til ett eller annet varmt sted (genialt spesielt om vinteren) Lykke til, hvis du ser nissen så si at jeg har vært snill. Haha geniale gadgets Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 TwinTip-ski Kanskje et par spill til Xbox 360'en Klær Godteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå