Bagge Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg en PSP Slim, men ønsker å kunne kjøre homebrew og emulatorer på den. Har slim-modellene for ny firmware til å kunne nedgraderes til 1.50? Må jeg evt. bruke "pandora's battery"? Hva innebærer det? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg en PSP Slim, men ønsker å kunne kjøre homebrew og emulatorer på den. Har slim-modellene for ny firmware til å kunne nedgraderes til 1.50? Må jeg evt. bruke "pandora's battery"? Hva innebærer det? Jeg har en gammel PSP som jeg flashet for en mnd siden så vet ikke hvordan alt fungerer på slim, men jeg fant den linken: http://pspnett.com/forum/viewtopic.php?t=1911 Det er bare å søke rundt på google.com som alle oss andre må gjøre Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Takk for lenken. Jeg lurer forøvrig fremdeles på om man kan nedgradere en psp slim uten pandoras battery, da ingen jeg kjenner har en psp jeg kan bruke til å lage dette batteriet. Forøvrig, hvis man ikke kan spørre om noe som er mulig å finne på Google reduseres spillforum nærmest til "hvilken konsoll er best?"-tråder og "hva er ditt yndlingsspill?". For meg, som ikke har noe erfaring med hverken psp eller homebrew er det fint å kunne hendvende meg direkte til folk som har erfaring med dette, snarere enn å lese guider jeg finner gjennom google. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Takk for lenken. Jeg lurer forøvrig fremdeles på om man kan nedgradere en psp slim uten pandoras battery, da ingen jeg kjenner har en psp jeg kan bruke til å lage dette batteriet. Forøvrig, hvis man ikke kan spørre om noe som er mulig å finne på Google reduseres spillforum nærmest til "hvilken konsoll er best?"-tråder og "hva er ditt yndlingsspill?". For meg, som ikke har noe erfaring med hverken psp eller homebrew er det fint å kunne hendvende meg direkte til folk som har erfaring med dette, snarere enn å lese guider jeg finner gjennom google. Ser problemet etter å ha lest litt. Finner ikke noe om hvordan man unngår pandora metoden for å flæshe slim'n Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har du nyere enn 3.60 så er det ingen måte og gjøre det på. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Har du nyere enn 3.60 så er det ingen måte og gjøre det på. ..og det er alle PSP-slim i butikkene i dag? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tror ikke det. Min som er cirka 2 uker gammel var 3.60 og er nå CFW 3.71M33-2. Men det kan du finne ut på boksen så om folka du kjøper av er greie så ser de etter for deg. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Okay. Brukte du Pandora for å klargjøre maskinen for CFW 3.71M33-2? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) jepp utlån her funker bra Endret 14. november 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Kult! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå