Gå til innhold

Outlook 2003. Mailer vises som kontakter

simmy

Anbefalte innlegg

De aller fleste mailene mine i Outlook har blitt gjort om til kontakter.

Når jeg får inn nye mailer kan jeg åpne de, men de kommer da som en kontakt. Jeg har fortsatt mulighet til å se innholdet i mailene, men dette er ikke ønskelig å leve med.

Virker som det er ganske tilfeldig hvem som blir gjort om til "kontakt", da jeg sendte en del testmailer, og noen ble vist som ordinære mailer.

ser også nedover i innboksen min at det er veldig random om det er kontakt eller mail

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høyreklikk på Innboks i mappelisten og velg Properties. Sjekk at det er valgt IPM.Post i listen ved "When posting to this folder, use:". Oversett til din språkversjon etter behov.

Den stod allerede til IPM.Post dessverre, så ikke noen hjelp der. Tror at det har noe med skjemaer og gjøre, men finner ikke helt ut av det

Lenke til kommentar
I samme dialogboks kan du klikke Forms øverst og deretter Manage. Fjern eventuelle skjemaer og klikk Clear Cache.

Takk for tips kjeklulf, dessverre gjorde ikke dette helt susen heller.

Det lå ingen skjemaer på høyresiden for innboks, kun de standardskjemaene på venstre siden. Jeg clearet cachen og restartet Outlook. Da kom de "kontakt-mailene" opp med et annet ikon, og når jeg trykket på en av mailene kom det en lynrask progress-bar som viste at den "loadet et skjema".

Så et eller annet sted er et skjema aktivert, finner bare ikke ut hvor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...