Gå til innhold

TEST: Toshiba Satellite X200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra omtale! Ønsker meg en omtale av den nye Dell XPS'en også! Jeg har vurdert denne maskinen lenge, men snudde tvert da jeg fikk det for meg at den ikke hadde HDMI. Det går ikke fram at den faktisk har det på Toshibas egne sider. Uansett, så synes jeg oppløsningen kunne vært et hakk eller to lavere med tanke på spill når du uansett ikke kan kjøre native oppløsning. Asus G2S'en er således bedre, men med svakere GPU. Dell XPS'n er fet med samme GPU i SLI, men den avvskriver jeg totalt når den kommer med den syke oppløsningen 1920x1200. Det er på en 17", og min 55" TV har den samme oppløsningen! Å kjøre annen oppløsning enn native er etter min mening totalt uakseptabelt pga. utrolig uskarpt bilde og tekst.

Jeg tror uansett jeg kommer til å vente nå som jeg hører rykter om at Nvidia er i ferd med å lansere 8800M'en. Jeg hørt datoen 19. november, så vi får se. Uansett, så regner jeg med at det sikkert vil gå minst 2-3 måneder før vi får kjøpt en laptop med denne GPU'en her i Norge. Lurer virkelig på hva slags utslag den vil gi i Crysis. Hmm.. kanskje er SLI eneste veien å gå med tanke på Crysis pr. dags dato..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...