knut Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Toshibas X200-maskin er et stort beist av en 17-tommers bærbar. Rask grafikk i form av Geforce 8700M og HD DVD er noen av godbitene. Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ingen dårlig maskin det der, men jeg synes den godt kunne veid ca. 3kg. Uansett må man nesten regne med den vekten i denne klassen. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det begynner å bli begrensede muligheter for folk som vil bruke laptoper i miljøer der skjermen ikke den eneste lyskilden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bra omtale! Ønsker meg en omtale av den nye Dell XPS'en også! Jeg har vurdert denne maskinen lenge, men snudde tvert da jeg fikk det for meg at den ikke hadde HDMI. Det går ikke fram at den faktisk har det på Toshibas egne sider. Uansett, så synes jeg oppløsningen kunne vært et hakk eller to lavere med tanke på spill når du uansett ikke kan kjøre native oppløsning. Asus G2S'en er således bedre, men med svakere GPU. Dell XPS'n er fet med samme GPU i SLI, men den avvskriver jeg totalt når den kommer med den syke oppløsningen 1920x1200. Det er på en 17", og min 55" TV har den samme oppløsningen! Å kjøre annen oppløsning enn native er etter min mening totalt uakseptabelt pga. utrolig uskarpt bilde og tekst. Jeg tror uansett jeg kommer til å vente nå som jeg hører rykter om at Nvidia er i ferd med å lansere 8800M'en. Jeg hørt datoen 19. november, så vi får se. Uansett, så regner jeg med at det sikkert vil gå minst 2-3 måneder før vi får kjøpt en laptop med denne GPU'en her i Norge. Lurer virkelig på hva slags utslag den vil gi i Crysis. Hmm.. kanskje er SLI eneste veien å gå med tanke på Crysis pr. dags dato.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hadde vært fint å få med en sammenligning mot den tidligere spill-rekordholderen dell XPS M1710. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Var å kikket i en butikk i dag. Så mye penere ut enn det jeg trodde den var, litt tykkere enn det jeg trodde også, men faktisk noe jeg godt kunne hatt som "halvbærbar". Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Toms har tested Dell XPS m1730 mot kongen, Alienware Area 51 m9750 Det skal sies at nVidia ENDA ikke har skikkelig fungerende SLI drivere, derfor maskinen har blitt så forsinket, og problemet med SLI ligger i Microsoft Windows Vista. Kilde: http://www.tomsguide.com/us/2007/10/15/sibling_rivalry/ Endret 15. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå