Eirikant Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kamera midt stilt på hoppet som tar bilde rett etter de har hoppet er veldig stilig.. men det krever egentlig at føreren du tar bilde av har såpass god kontroll at han ikke treffer deg og sender deg på trynet ned hoppet. Hva du mener? At jeg skal stå rett forran? På hoppet? Tenkte mer fra siden/nedefra siden... Ja på hoppet,men du ligger på midten Hvis du da på en måte får bilder fra hoppets vinkel å ut i det blå Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Kamera midt stilt på hoppet som tar bilde rett etter de har hoppet er veldig stilig.. men det krever egentlig at føreren du tar bilde av har såpass god kontroll at han ikke treffer deg og sender deg på trynet ned hoppet. Hva du mener? At jeg skal stå rett forran? På hoppet? Tenkte mer fra siden/nedefra siden... Ja på hoppet,men du ligger på midten Hvis du da på en måte får bilder fra hoppets vinkel å ut i det blå Kan bli kult det ja.... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det eg synest er litt kult er snowboard/ski-hopp-bilder der du tar mange bilder i løpet av hoppet, for så å lime desse saman seinare. gir en ganske kul effekt da du kan sjå alle sekvensane av hoppet. Har planlagt det også, kan bli fett det ja... Noen her som vet hvordan jeg f.eks hvisker hull på 6 av 7 bilder på en gang? Slet med det i ps i fjor.... Du kan jo prøve å bruke dobbelteksponeringsfunksjonen i D200'en din, og putte en hel serie i ett bilde. Ikke sikkert du får helt den effekten du ønsker deg, men det kan bli ganske kult. I Shooting Menu under Multiple Exposure kan du velge å få inntil 10 eksponeringer på én .nef. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Skal teste ut hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå