EvenEleven Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei kunne noen laget en lett spansk dialog, og da mener jeg lett! litt mer en me me llamo:P Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hola, hola, como te llamas? Me llamo juan, y tu? como te llamas? Me llamo pepe, cuantos anos tienes? tengo catorce anos. 3 år med spansk og dte er alt jeg kan, tragisk.. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Takk takk, men den skulle gjerne vært litt lenger. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 det over + de donde eres? -soy de espana donde vives? - vivo en guatemala tienes hermanos? - si, un hermano y dos hermanas... Te gusta juegar al futbol - si, me gusto mucho Tienes otros intereses? - si, muchos. Salir con mis amigos, escuchar musica, leer novelas.... Que es tu artista favorita? - bla bla bla Trabajas? Te gusta tu trabaja?(hvis ja) Que es tu color favorita? bruk litt fantasi, det klarer du lett:) og husk aksentene over bokstavene, bruker amerikansk tastatur saa har ikke peiling paa hvor ting er. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 det over + de donde eres? -soy de espana donde vives? - vivo en guatemala tienes hermanos? - si, un hermano y dos hermanas... Te gusta juegar al futbol - si, me gusto mucho Tienes otros intereses? - si, muchos. Salir con mis amigos, escuchar musica, leer novelas.... Que es tu artista favorita? - bla bla bla Trabajas? Te gusta tu trabaja?(hvis ja) Que es tu color favorita? bruk litt fantasi, det klarer du lett:) og husk aksentene over bokstavene, bruker amerikansk tastatur saa har ikke peiling paa hvor ting er. Kunne du oversatte dette? Jeg ville verdsatt det virkelig og er sikker på at Eveneleven gjør det å. Vi skal må muligens ta en dialog foran klassen eller læreren i morgen. Please... mvh Martin aka Noobish_Geek Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Takk for svar men hadde du satt in oversettning hadde jeg blitt overlykkelig. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 det over + de donde eres? hvor er du fra -soy de espana er fra spania donde vives? hvor bor du - vivo en guatemala bor i guatemala tienes hermanos? har du søsken - si, un hermano y dos hermanas... ja en bror og to søstre Te gusta juegar al futbol liker du å spille fottball=? - si, me gusto mucho Ja liker det veldig mye Tienes otros intereses? har du andre interesser - si, muchos. Salir con mis amigos, escuchar musica, leer novelas.... ja mange, være med venner,(musikk),(lese noveller) Que es tu artista favorita? hva er yndlingsartisten din - bla bla bla blablabla Trabajas? (ehhhhh) jobber du? Te gusta tu trabaja?(hvis ja) liker du jobben din? Que es tu color favorita? hva er yndlingsfargen din bruk litt fantasi, det klarer du lett:) og husk aksentene over bokstavene, bruker amerikansk tastatur saa har ikke peiling paa hvor ting er. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 -Buenos diaz (god dag) svar Buenos diaz -?Còmo estas? *f.eks* Bien! -Tiene hermanos? (har du søsken?) Uno/dos/tres/quatro/cinco/seis/siete/ocho (om du snakker med en pakistaner trenger du høyere en dette da) ?Que te llama/nombre tus padres? (hva kaller/heter foreldrene dine (seg)? Mi padre llamo Jensen Mi madre llama Bjørg Der er sikkert noen feil inni der da, men satser på at det meste er rett Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 virker som du fikk hjelpa du trengte:) første året spansk eller noe? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 virker som du fikk hjelpa du trengte:) første året spansk eller noe? Jepp Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 virker som du fikk hjelpa du trengte:) første året spansk eller noe? Ja:P Er litt stress:S Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 TUSEN TAKK for hjelpen:) Jeg og noobish_geek fikk 5 på framføringen:) takk:P Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 grats;) det blir bare lettere og lettere, jeg lover=) Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bare hyggelig å hjelpe... husk å gjør leksene så får dere 5ere og 6'ere hele tidenn.. Lenke til kommentar
eivind_06 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 dette hjalp meg skikkelig, 13 år senere Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) En español por favor. Endret 18. september 2020 av Aleks855 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå