Vrengtpolvott Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du tenker orddelingsfeil? =) Lenke til kommentar
Oegly Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare jeg som humret litt over den evige ironien i ordet "norsk tentamen" i topic? Nei, det er det ikke bare du som gjør. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Var temaet deres "reise" ? Jepp, det var det . Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ferdig med Norsktentamen ja:P Fikk 6'er.. Godt fornøyd! Endret 20. januar 2008 av Torstein1492 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ferdig med Norsktentamen ja:P Fikk 6'er.. og slo deg, Crossed:P Gratulerer. Jeg aner ikke hva jeg får, blir sikkert litt over 4. Nå er vår lærer utrolig streng også, tror han har gitt 2-3 6'ere i norsk (ikke standpunkt karakterer) på 2,5 år. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ferdig med Norsktentamen ja:P Fikk 6'er.. og slo deg, Crossed:P Gratulerer. Jeg aner ikke hva jeg får, blir sikkert litt over 4. Nå er vår lærer utrolig streng også, tror han har gitt 2-3 6'ere i norsk (ikke standpunkt karakterer) på 2,5 år. Takk. Læreren vår er vel ikke så streng som deres.. Var fire stykker som fikk 6 denne gangen, men det hadde visst aldri skjedd før påsto han. Litt over 4? Sån 4+? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fikk 4+ på denne tentamen også, som alle norsktentamene jeg har hatt i år. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Gratulerer alle sammen Fikk 3/4 på nynorsk, og bokmåls tentamen har jeg ikke fått igjen. Er igrunn fornøyd med 3/4 på nynorsken da jeg ikke har fantasi, eller noe vilje til å skrive det Endret 6. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg hadde ingen fantasi på nynorsktentamen. Klarte ikke finne en god problemstilling og det resulterte i 4-.. Endret 20. januar 2008 av Torstein1492 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Litt over 4? Sån 4+? En plass mellom 4+ og 5- . Lenke til kommentar
martinTittei Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hadde norsktentamen jeg også denne uka med reise som tema : ) Lenke til kommentar
a13x Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hadde "knuter" i 9. klasse! Skrev om en lykkelig familie som raknet pga. bestemorens stygge fall etter å ha sklidd i sin egen avføring. Fikk 4er der faktisk (NYNORSK ) I år hadde vi reise. Kjekt tema, skrev 4 sider på norsken og 1,5 på nynorsken. Datasider, siden vi fikk bruke privat. Lærerene er kokt i hodet. Vi får bruke Word, som som regel har innlagt rettskrivningskorrigering eller hva faen det heter, får jo ikke EN grammatikk feil. Samme gjelder engelsk. Der var temaet Challenges Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gjort unna alle tentamene på VG2 =) 6 på matte, 4/5 på tysk. (Ny)norsk har jeg ikke fått igjen enda=) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hehe, ser ut som om at dere har hatt de samme emnene som vi har hatt, sitter her skal "forberede" meg til en tenetamen. fikk temaet "Knuter" som jeg ser dere også har fått. [ironi] jippi [/ironi] Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Broren min hadde en nynorsk tentamen.. Han fikk 3-er, lærern sa det var en bra stil, bare synd det var på nynorsk :!: Endret 9. april 2008 av Zedneek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå