Gå til innhold

NCIS diskusjonstråd for USA sendinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Må si jeg virkelig begynner å like NCIS: LA også veldig mye. Synes kjemien der mellom karakterne er veldig bra. LL Cool J og Chris O`Donnell virker som gangske bra duo til tider. Med Callen(O`Donnell) som en blanding av Tony og Gibbs. Og LL Cool J som en ny type karakter i franchise(hvis vi ikke regner med at JAG tilhører NCIS-universet selv om den på en måte gjør det).

Hva synes resten?

NCIS synes jeg har hatt greie episoder så langt denne sesongen, men synes det begynner å bli litt småslapt egentlig. Men nå har så og si alle NCIS sesongstartene og sesongsluttene vært bra synes jeg, med til tider gangske greie cliffhangere.

Lenke til kommentar
Må si jeg virkelig begynner å like NCIS: LA også veldig mye. Synes kjemien der mellom karakterne er veldig bra. LL Cool J og Chris O`Donnell virker som gangske bra duo til tider. Med Callen(O`Donnell) som en blanding av Tony og Gibbs. Og LL Cool J som en ny type karakter i franchise(hvis vi ikke regner med at JAG tilhører NCIS-universet selv om den på en måte gjør det).

Hva synes resten?

NCIS synes jeg har hatt greie episoder så langt denne sesongen, men synes det begynner å bli litt småslapt egentlig. Men nå har så og si alle NCIS sesongstartene og sesongsluttene vært bra synes jeg, med til tider gangske greie cliffhangere.

Jeg har begynt å få med meg NCIS: LA også, og for meg også virker det som om at kjemien mellom karakterene der kan bli spennende å følge med på, i tillegg til hvilke saker som kommer opp i serien også. :D Gleder meg til neste episode også. :)

Når det gjelder "modershowet" så er Gibbs noe spesielt for seg sjøl. :p Han kan minne meg litt om Grissom i CSI: Las Vegas. Er lenge siden jeg har fulgt med skikkelig på serien, og jeg kommer nok til å prøve å få med meg hele sammenehengen den gangen her ved å se alle episodene. :)

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å få med meg NCIS: LA også, og for meg også virker det som om at kjemien mellom karakterene der kan bli spennende å følge med på, i tillegg til hvilke saker som kommer opp i serien også. :D Gleder meg til neste episode også. :)

Når det gjelder "modershowet" så er Gibbs noe spesielt for seg sjøl. :p Han kan minne meg litt om Grissom i CSI: Las Vegas. Er lenge siden jeg har fulgt med skikkelig på serien, og jeg kommer nok til å prøve å få med meg hele sammenehengen den gangen her ved å se alle episodene. :)

Så langt har NCIS: LA skuffet! Det virket nesten som en komedie/James Bond-versjonene i forhold til orginalen. Jeg tenkte å gi det 3-4 ep. til, men så langt tror jeg ikke at jeg kommer til å følge med.

Når det gjelder orginalen har jeg nettopp startet på sesong 6.. så ligger litt bakpå..

Lenke til kommentar

Nå synes jeg NCIS har vært en komedie/dramaserie gangske lenge. Så synes det blir litt teit på å klage på at NCIS: LA har litt for mye duppeditter og at karakterne er altfor morsomme, hvis det var sånn du mente det. Føler dramaet er likedan i NCIS: Los Angeles som NCIS. Chris O`Donnell kan spille greit nok i drama og action så langt i karrieren hans. LL Cool J kan spille litt synes jeg, kanskje ikke mesterskuespiller men synes ikke det er så mange av dem i NCIS heller. Men er liksom ingen av NCIS-skuespillerne jeg klarer å nevne som dårlige må jeg si, bare så det er sagt.

Synes episode 2 var mye bedre enn piloten av NCIS: LA. Dvergen er på en måte en liten erstatter for Abby innimellom(minus at Abby er litt pen og goth-chick å alt det), og Nat(Psykologen) synes jeg er vel kanskje den nest-beste karaktern på NCIS: Los Angeles nesten. Skulle nesten ha Nate over i orginalserien enn i NCIS: LA, selv om NCIS: Los Angeles kommer til å bli ser det ut som med seertallene, hvertfall så lenge NCIS er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...