KristianF Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det begynte svakt med høyreknappen. Noen ganger når jeg skulle høyreklikke, så virka det som den dobbelklikka. Etterhvert begynte det med venstreknappen også. Så når jeg f.eks. skal trykke på et ikon for å merkere det, så åpner den det noen ganger siden den dobbelklikker. Det skjer ikke med alle klikk, men ca. 1/4 av trykkene. Skjer kun med venstre og høyre museknapp. Har driver v6.10 og Firmware v6.20, noe som skal være siste versjon. Har også prøvd formatering av PC-en uten at det hjalp. Noen som vet hva som kan være grunnen til dette plagsomme problemet? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er musen gammel? Jeg opplevde det samme med min MX1000, men det var driverproblem på PC-en. Avinstallerte, og installerte SetPoint igjen, og da var ting i orden. Dersom musen er gammel, og du tar sjansen, kan du alltids skru den opp. Det kan nemlig være et hardware-problem, og da kan det lønne seg og fjerne litt rusk og snusk inni musa. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Den er vel rundt 1 år gammel. Har skrudd den opp og sett inni for en stund siden. Alt ser fint ut der. En liten teipbit på høyreknappen hjalp litt mot problemet der, men venstre ser ut som den er helt i orden. Drivere har jeg prøvd å reinstallert. Samme med windows, så det hjalp ikke. Ser ut som det er på tide å skaffe seg ny mus Lenke til kommentar
zeRg Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg hadde det eksakt samme problemet, prøvde det meste. Endte opp med at jeg returnerte den og fikk en ny som har fungert fint i et halvt år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå