Kimelimm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei! Jeg hører så og si på Hardstyle og Jumpstyle en god del mye, og jeg hører stemmer som er litt slik "Monster" aktig, jeg vet om han "Dan Le..." fyren, som lager film trailere ogslik, men åssen kan man lage slik selv? Har mikrofon som funker fint og w00t.wav Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har Fruity Loops 7 ja, men er det noen "tutorials" eller noe dere kan hjelpe meg med til å lage det? Google er ikke min venn idag Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vel man må ha mørk stemme, litt dårlig kvalitet men det eneste jeg hører som er brukt er reverb. Finnes masse gratis reverbs der ute som er meget gode. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 må vel jobbe litt med pitch der og vil jeg tro Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Autotune, waves enigma og klang? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Og hva er Autotune wave enigma og klang? EDIT: Jeg har jo passe mørk stemme ^^, Endret 18. november 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bare pitch stemmen, dvs avspill den saktere så blir den mørkere. Så legger du på klang (reverb på engelsk) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ok, så jeg tar piano roll og bare putter den rundt om kring der, og legger til Reverb? got it men kan man ikke legge til pitching slik at ikke den går saktere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå