martin_jansen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er nå klart at Italias nye yndling, Fiat 500, først ankommer Norge i månedsskiftet februar/mars. Les mer Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så litt på denne på bil07, og jeg må si at jeg ble mektig sjarmert! Hadde med meg kona, og hun falt totalt pladask for det søte retro designet. Jeg synes ikke den var forferdelig pen fra utsiden, men interiøret var skikkelig, skikkelig kult. Rattet var et av de bedre jeg har sett, og det kombinerte speedometeret/turteller var også pent å se på. Er ikke så verst priset heller, 69hk Lounge med metallic lakk og litt ekstra koster rundt 190.000,-. Den var tilogmed noe praktisk, med rimelig god plass for både fører og passasjerer, og et "fleksibelt" bagasjerom. Ikke noe storlaster, selvsagt, men mye bedre enn hva jeg hadde trodd. En søt singel- eller nr2-bil for de som ikke er så opptatt av Fiats noe rustne rykte her i Norge... Bare for å ha det sagt : Jeg har vært glad i Fiat siden jeg var liten pga. min mors Fiat Uno. Så ut som en blikkboks, gikk som en blikkboks, men jeg likte den likevel! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tror faktisk BMW/Mini har fått seg en sterk konkurent. Fiat 500 ser ut som en morsom bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg