Jon_ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har prøvd å bli kvitt en del halvgammelt datautstyr en stund, men det er ikke så lett å få distribuert informasjonen. Jeg vil jo ikke annonsere på finn eller qxl siden jeg gir det bort. Har hat suksess med en pc-skjerm på markedsplassen på facebook, men det går tregt. Det er jo synd å kaste ting som høyttalere og skjermer som fungerer utmerket bare fordi jeg ikke har plass til dem lenger. Noen som vet om nettsteder der man kan legge ut ting å gi bort gratis som noen faktisk leser? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 På finn.no har de en avdeling som hetes "gis bort", altså gratis. Du kan jo legge det ut der da? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du kan poste i denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077 Finn har vel gratis annonsering for ting som gis bort også hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jassågitt. Da har jeg sjekka ut finn.no for dårlig! Takk for tips! Ellers kan jeg jo prøve den forumtråden der først... Endret 14. november 2007 av jonarvid Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Her er linken dit. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Legg dem heller ut HER På finn.no blir det bare plukket opp av skrotnisser, her er det faktisk folk som interesserer seg for data og bruker tingene til ordentlige ting Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ok, da har jeg fått svar, så denne tråden kan evt stenges. Takk folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå