Montolio Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Installerte Windows Vista Home Premium 64-bit i går kveld, og alt funka fint til i morrest da jeg skrudde på PC-en. Om jeg åpner opp et Windowsprogram som f.eks Firefox eller Windows Explorer og prøver å skrive noe inn med tastatur eller on-screen keyboard, så fryser programmet og slutter å svare Har ingen aning på hva som kan være galt. Maskinspecs er de som er i signaturen. Noen som har hatt lignede problemer eller vet hvordan jeg kan løse dette? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Prøv SP2004 og se om den kjører feilfritt. Viss den kjører feilfritt kan du forsøke å fjerne drivere til tastatur. og deretter søke etter maskinvare. Windows vil installere drivere på nytt. Viss ikke det hjelper kan du forsøke å reparere windows installasjonen med vista CDen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Eller du kan gjøre som alle fornuftige mennesker, la Vista ligge en stund til og benytt Windows XP. De fleste er enige om at Vista ble sluppet alt for tidlig - hovedårsaken til at det ble sluppet så fort som det ble er at Microsoft er gift med maskinvareprodusentene og har derfor ett hardt press på seg til å slippe operativsystemer som krever og utnytter bedre maskinvare. Hastverk er lastverk, noe Vista er ett godt eksempel på. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Har hatt Vista før uten problemer, og har hørt det der litt for mange ganger. Om du virkelig skal svare i post så svar på spørsmålet. Fant ut hva det var, og det var en bug med AI Suite som gjorde at tastaturet hang seg. Vista er ikke noe problem i seg selv sålenge man vet hva man holder på med. Har du i det hele tatt prøvd Vista selv over lengre tid? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har hatt Vista før uten problemer, og har hørt det der litt for mange ganger. Om du virkelig skal svare i post så svar på spørsmålet. Fant ut hva det var, og det var en bug med AI Suite som gjorde at tastaturet hang seg. Vista er ikke noe problem i seg selv sålenge man vet hva man holder på med. Har du i det hele tatt prøvd Vista selv over lengre tid? Nei, da jeg har vett til å holde meg unna premature operativsystemer, både privat og i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå