Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bilder av eksen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det nettopp var slutt mellom henne og eksen så er det vel kanskje eit lite tegn på at ho ikkje er heilt over han.

Om det er lenge sidan (over 1-2 år) så betyr nok det ikkje så mykje.

Men eg ville tatt det opp på ein konstruktiv måte og forklart at du ikkje synes det er kjekt at ho har bilder av eksen i lommeboka, gjerne gi då eit bilde av deg som ho kan ersatte det gamle med.

Lenke til kommentar

Med mindre hun har mange bilder i lommeboken (type søksen, nieser/nevøer, venninner, foreldre, DEG) så hadde ikke jeg godtatt det.

Dette med å være sjalu og hvordan partneren takler at man er sjalu er ikke enkelt. Jeg er såpass sjalu at jeg hadde ikke godtatt det, med mindre hun hadde en veldig god grunn.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Med mindre hun har mange bilder i lommeboken (type søksen, nieser/nevøer, venninner, foreldre, DEG) så hadde ikke jeg godtatt det.

Dette med å være sjalu og hvordan partneren takler at man er sjalu er ikke enkelt. Jeg er såpass sjalu at jeg hadde ikke godtatt det, med mindre hun hadde en veldig god grunn.

Det er akkurat det hun har. Hun hadde ikke bare ett bilde av eksen. 4 bilder av han, var det å finne. Blir veldig fort sjalu selv, og jeg vet at hun hadde blitt sjalu selv, om dette hadde vært meg. Er redd dette kan være et tegn på at hun ikke er over han enda. Selv om de ikke har kontakt osv.

Dessuten så har man bare ikke bilder av eksen sin i pengboka når man har en ny kjæreste. Det er min mening. Om eksen betyr så mye, så gidder jeg ikke å holde på henne.

Lenke til kommentar
Det betyr absolutt ingenting. Om kjæresten din betyr så lite at du ikke kan tolerere at hu har bilder av en annen person i lommeboka så tror jeg ikke det forholdet er noe å samle på.

Gi henne et bilde av deg, så får du se hvor det havner.

For å snu det rundt: Om kjæresten din ikke har forståelse for at du ikke liker at hun går rundt med bilder av ham er hun heller ikke verd å samle på.

Lenke til kommentar

Jeg tok dette opp med henne idag. Hun viste meg bildene, og rev de istykker. Så spurte hun om jeg var fornøyd. Jeg sa at det var ikke jeg som skulle være fornøyd, men hun selv. Hvis hun angret på at hun rev de istykker, så er vel det et dårlig tegn. Hun var sammen med eksen i 1,5 år, og de har kjent hverandre i 2 - 3 år ca.

Lenke til kommentar
Jeg tok dette opp med henne idag. Hun viste meg bildene, og rev de istykker. Så spurte hun om jeg var fornøyd. Jeg sa at det var ikke jeg som skulle være fornøyd, men hun selv. Hvis hun angret på at hun rev de istykker, så er vel det et dårlig tegn. Hun var sammen med eksen i 1,5 år, og de har kjent hverandre i 2 - 3 år ca.

Bra du tok det opp da.

Ble hun sinna?

Lenke til kommentar

ha ett bilde av din ex i din lommebok da vel.. se hvor fornøyd dama di blir da! Det må jo ligge noe bak at hun velger å ha bilde der da, så enten får hun spytte ut sannheten, eller så må hun skjønne at hun ikke har rett til å bli sur fordi du tar det opp! Typisk forsvars mekanisme og hersketeknikk. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg var sammen med en gutt i 5 år, og hadde garantert respektert den jeg var sammen med om å fjerne bildet fra lommeboka eller noe annet sted man "besøker" ofte. Bilder av ekser tilhører i en gammel roteboks fullt av gamle minner, brev og bilder av de andre eksene. Ikke "midt i trynet" på deg selv eller kjæresten.

Lenke til kommentar
Bilder av ekser tilhører i en gammel roteboks fullt av gamle minner, brev og bilder av de andre eksene. Ikke "midt i trynet" på deg selv eller kjæresten.

Er det normalt? Jeg ville blitt litt "lei meg" om kjæresten min hadde en boks av bilder osv av xene sine. Hvorfor skulle hun ha det? Savner hun dem? Er ikke jeg nok?

Var borte i det samme med damen min, men hun tok bildet utav lommeboken med en gang og kastet det. Hun hadde bare hatt bilder i lommeboken i mange år. Funket fint for meg. Bortsett fra at han var framst og vi hadde holdt på en god stund før det. Syntes det er litt TEIT gjordt å ha sånt. Kast det med en gang man finner en ny, eller når man vil finne en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...