bergatlas Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg har tenkt å kjøpe et lydkort med optisk utgang. Det trenger ikke være spesielt bra. Bare s¨nn at jeg kan ta mp3ene mine ut på minidisc. Vet dere om noen kort til under 1000,- som har dette? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 hercules fortissimo 2 er et billig og bra lydkort til ca 600-700kr sist jeg sjekket. Det har både optisk inn og ut. Har selv dette kortet. Lenke til kommentar
uthus Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hvis du har Sony Mini Disk Trenger du ikke optisk kabel for å koble til mden Minijack inn på MD + kabel + Minijack til lydkort funker bra for sende musikk til disken DVS: At MDen tar opp musikk fra PC-en Tidkrevende ja, men funker ja Apropos lydkort så er Hercules bra lydkort, Turtle Beach også Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Dersom du har Sony MiniDisc, så har du vel også en stygg kabel som gjør at du kan koble saken til USB? (Off-topic.) Lenke til kommentar
gloom Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 uthus: poenget er vel gjerne å unngå å konvertere signalet fra digital til analogt > sende det over en *støyete* kabel > konvertere tilbake fra analogt til digitalt. :smile: spør du meg er minijack-koblingen satans verk. styr unna det for all costs. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg har et Creative SB Live Player 5.1 med et tilhørende Digital In/out (optisk inn/ut pluss coaxial inn/ut) kort kjøpt på Creatives webshop. Dette kom på ca 1200 til sammen, så det er 200 over.. men jeg er SVÆRT fornøyd med kortet :smile: Lenke til kommentar
bergatlas Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Takk for alle tilbakemeldinger! Det Hercules kortet virka bra. Litt av poenget er jo å beholde lydkvaliteten ja. Men også det forbanna slitet å splitte spora etterpå (noe som skjer når to spor kommer for tett innpå hverandre) :sad: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Quote: On 2002-01-06 00:12, the_ruthless skrev:Dersom du har Sony MiniDisc, så har du vel også en stygg kabel som gjør at du kan koble saken til USB?(Off-topic.) Jeg tror disse greiene koster MANGE hundre kroner. Har hørt rykter om 700 kroner!!! Så dette er vel ikke helt å anbefale!? Lenke til kommentar
bergatlas Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 hmmm..jeg kjøpte det hercules-kortet jeg...men jeg er ikke helt fornøyd.... Når jeg kjører mp3-ene mine ut på mden, så blir ikke sporene splitta. Er det noen som veit hvordan jeg skal få til det? Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 For å splitte... 1. Lag en 2-3 sek lang lydfil med soundrec (windows own) 2. Legg inn denne lydfila (lydløs 2-3 sek) mellom alle tracks. Sony'en vil automatisk bytte track med sånne mellomfom Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Sb Live! 5.1 Player selges til 400kr på diverse webshoper (bulk) Veldig fornøyd med det, men veit ikke om utgangen passer til minidiscspilleren.. skal prøve nå.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 nei det gikk ikke.. :sad: ikke samme utgang. Kanskje Platinium har den utgangen? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Kenny000, den fulgte med MiniDisc'ene vi har på skolen. (Går GK Medier&Kommunikasjon.) Men vi har da sånne pene pakker med MiniDisc'er i... Tjobing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå