IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei. Siden Mandag har eg sett litt uklart på høyre øyet..har skiftet på å se med høyre og venstre øyet,og klarer å lese tekst langt borte med venstre øyet,men med høyre så blir alt litt uklart,nesten som eg har noe gugge innpå. Skal til øyelege på fredag,men kan det være noe alvorlig? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 men kan det være noe alvorlig?Det finner du sikkert ut av på fredag Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan være starten på cataract, men vanskelig å si noe konkret uten å ha undersøkt linsen i øyet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Kan være starten på cataract, men vanskelig å si noe konkret uten å ha undersøkt linsen i øyet. Hva er det for noe da?(cataract) Edit:så i google eg;) Endret 14. november 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Ja,da skal eg til øyelege kl to imorgen. Ikke nervøs,neida Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Da har eg vært hos legen...oooooooog.... Det var ingenting farlig! Det var bare at eg hadde litt skjev hornhinne,ingenting farlig overhodet! Gud så lettet eg er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå