Kjakan24 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skal flytte snart og har ikke plass til å ta med meg en mindre VHS samling. Jeg gir vekk 80 VHS filmer til den første og beste som kommer å henter de. Filmene er alle orginale og ble kjøpt inn nye i perioden 1996-2002. Det er en del fine titler inne på listen. PS! for å få disse må du selv komme å hente de, ta med en pappeske, eller en søplesekk. Filmene kan hentes på Grunerløkka i Oslo. For kontakt info, send PM eller svar i tråd for å få kontakt info. Du kan svare i tråden her, eller sende meg en PM om du er intresert i dette. Her er en smakebit av hva du kan finne: ------------------------------------------------------- -Savig Privat Ryan -Murder 187 -Moeny Train -Contact -Ransom -Leiemordere -Et medlem av Juryen -Dantes Peak -Mission Impossible -Mannen med Jernmasken -Kiss the Girls -Starship Troopers -Kundun -Days of Thunder -Sammensvergelsen -Marvins døtre -Kongens Ridder -Robin Hood, tyvens prins -Star Wars, Episode 1, Phantom Menace -Face Off -Kvinnen i mitt liv -Saving Privat Ryan -Elisabeth -Jaget -Armageddon -Sabrina -Die Hard i New York -All makt -U-Turn -Spesialisten -Dagslys -Jumanjii -Con Air -Batman Forever -Apollo 13 -Heat -Murder at 1600 -From Dusk till Dawn -Cable Guy -Jerry Maguire -Enemy at the gates -Rush Hour -Mens du sov -Top Gun -Metro -Bad Boys -Ronin -Jeg, meg og Irene -Goldeneye -Mad City -Schindlers liste -The World i not enough, James Bond -Enrampment -The Big Hit -Skrik -Skrik 2 -Skrik directors cut -Fryktens sommer -The Rock -GI Jane -Cop Land -One flew over the cuckoos nest -Last man standing -Spartacus -Salige er de som tørster -Rød rettferdighet -Friday -Matrix 1 -Waterworld -Dead man walking -The Long Kiss goodnight -Ace Ventura 2 PS! Håper dette er lov, og ikke ødlegger det fantastiske forumet dere har. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sweet, Armageddon! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Disse ble gitt bort igår. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hadde gitt mye for de der :| Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Disse filmene ville sikkert gitt noen hundrelapper hadde de blitt lagt ut på Qxl. Men nå er det vel for sent.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå