andas Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) # Hva skal maskinen brukes til? Spill, surfing og kontorprogrammer. Spill - Call of Duty 4 o.l # Prisantydning maks 10000 # Skal maskinen overklokkes Moderat klokking, gjerne bare med stockvifte # Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Slik det ser ut nå er nok Core 2 Duo E6750 mest aktuelt men er åpen for forslag # Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc Trenger ikke tastatur og mus og har en ekstern HD på 250 GB # Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Trenger ikke mye lagringsplass. 250 GB skulle holde i tillegg til den eksterne jeg allerede har. Tenker meg en god LCD-skjerm på 20-22 tommer. Jeg har lite peil på de forskjellige hovedkortene, men tenkte meg å klokke e6750 et lite stykke. Og lurer i den forbindelse på hvor mye ekstra man får med "spesialvifte"? Jeg må også kunne ta imot trådløse signaler fra det trådløse nettverket jeg har. Tenker meg grafikkort i 8800 GT - klassen, men er også her åpen for forslag. Hvis dere trenger mer info er det bare å spørre. På forhånd takk for hjelp! Endret 15. november 2007 av andas Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skal du ha pc i jaunuar, så venter du med å finne priser og varer til januar! halvannen måned er ganske mye i hardware verdenen. Priser forandrer seg raskt og nye produkter kommer. Ta det med ro og vent til januar du God jul Lenke til kommentar
andas Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Skal du ha pc i jaunuar, så venter du med å finne priser og varer til januar! halvannen måned er ganske mye i hardware verdenen. Priser forandrer seg raskt og nye produkter kommer. Ta det med ro og vent til januar du God jul Du har jo et poeng her ja Grunnen til at jeg allerede nå begynner å undersøke litt er at hvis bonusen min nå i nov blir stor, så kjøper jeg kanskje umiddelbart. Ser jo at jeg burde skrevet det i første innlegget, så jeg editer den litt... Endret 15. november 2007 av andas Lenke til kommentar
andas Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 bumpelibump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå