exs Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 fy f*** og lei jeg er av og pøve og prøve og prøve å komme meg på online på cod4 funket fett de 2 første dagene og etter det så har det stort sett ikke funket i det hele tatt flere som har problemer?? noen som vet om en fix er på vei? fant ikke stort her , http://www.infinityward.com/community/foru...pic,2354.0.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Var ikke dette et stort problem med CoD2 også..? Mener å huske det var noe slikt, men hukomelsen min er ikke den beste... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva er problemet da? eg finner ingen folk :S Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Hva er problemet da? eg finner ingen folk :S sjekk linken jeg posta, der finner du mange versjoner av problemet Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 De siste dagene har det vært mye tull egentlig. Masse lagg i de siste jeg har joina. Kjipt, håper det fikses innen jeg er ferdig med Assassins Creed :-) Planlegger en lang og god online karriere i Cod4 =) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Var ikke dette et stort problem med CoD2 også..? Mener å huske det var noe slikt, men hukomelsen min er ikke den beste... Problemet i COD2 var at man nesten alltid fikk feilmeldingen "Connection Interrupted" og deretter datt ut av matchen, utrolig irriterende inntil de klarte å fikse det. Endret 14. november 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861942 Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hmm,spilt online hver dag i snart 1 uke uten noe problemer(unnagen lørdag da LIVE var nede) har ikke ruter men kobla xbox rett i modemet da........ Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 MP virker ikke noe særlig mer stabilt enn betaen. Litt skuffet over IW at de ikke har luket bort de samme feila som var i betaen. Egentlig litt latterlig, det er tross alt år 2007 og ikke 1997:/ Men håper de fikser det snart, for spillet er knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå